Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Köpte tidningen Level idag och det första jag gjorde var att slå upp Halo 3 recensionen. Blir svårt att vänta ett helt år.

Haha rätta takter!!!

Jag har än lite svårt att tänka på hur stort Halo hart blivit. Kommer ihåg Halo:ce reklamen på tv. Satt och kollade och tyckte det var interessant. Då var det ju en av världens kända (Nya) online spel. Och nu när man har följt Masgter Chief i 2 (snart 3) spel. Och troligen en film 2008... :'( Tår ögd

HALO SERIES 4EVER!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha rätta takter!!!

Jag har än lite svårt att tänka på hur stort Halo hart blivit. Kommer ihåg Halo:ce reklamen på tv. Satt och kollade och tyckte det var interessant. Då var det ju en av världens kända (Nya) online spel. Och nu när man har följt Masgter Chief i 2 (snart 3) spel. Och troligen en film 2008... :'( Tår ögd

HALO SERIES 4EVER!!

Online? Halo går ej att spela Online, förutom i PC versionen och jag förmodar att du menar xbox versionen. Eller??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Online? Halo går ej att spela Online, förutom i PC versionen och jag förmodar att du menar xbox versionen. Eller??

Jo, det går att köra Halo:ce på Xbox online. men inte med Xbox Live. Utan Xbox-connect. Ett program som lurar boxen att man kör lan när men egentligen kör online. Man oinstallerar det på datan, joinar en server och kör på XBox:en. Går med alla Lan spel. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det går att köra Halo:ce på Xbox online. men inte med Xbox Live. Utan Xbox-connect. Ett program som lurar boxen att man kör lan när men egentligen kör online. Man oinstallerar det på datan, joinar en server och kör på XBox:en. Går med alla Lan spel. ;)

Ok. Coolt, hade ingen aning om det. Fast Halo: CE är nog ganska dött nu. Alla spelar Halo 2 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Coolt, hade ingen aning om det. Fast Halo: CE är nog ganska dött nu. Alla spelar Halo 2 :)

Kanske. Men det är gö kul i alla fall. PÅ Xbox connect så kan man ju även köra moddat och chippat.

Det finns mer än bara Xbox connect till den tjänsten.

Minns att gamespy hade en också. Men tyvärr så med den senaste Xbox connect programmet så är det nån bugg så om man reggar sig så kan man inte alltid köra. (Om inte det är fixat. vad ett tag sen jag kollade) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Taget från Bungies FAQ-sektion:

Vad för "Easter egg" i E3-trailern. Jag har inte sett något :ermm:

På den avsolute första H3 trailer som kom så fanns det en skylt som stod snett och vinglade. Och på den skylten så fanns det en Grunt och inte en människa. På Jorden? :wub:

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På den avsolute första H3 trailer som kom så fanns det en skylt som stod snett och vinglade. Och på den skylten så fanns det en Grunt och inte en människa. På Jorden? :ermm:

Mjo, det är en skylt från New Mombasa, staden man är befinner sig i Halo 2. Där finns skyltar lite överallt som förbjuder det mesta, och tydligen så har den styrande makten i staden varit flitiga och satt upp skyltar även under invasionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, det är en skylt från New Mombasa, staden man är befinner sig i Halo 2. Där finns skyltar lite överallt som förbjuder det mesta, och tydligen så har den styrande makten i staden varit flitiga och satt upp skyltar även under invasionen.

Jo, det är alltid roligt med Easter-eggs.. ^_^

Hade väldigt tråkigt.. Tog en bild från Level tidningen. :lol:

Haha, är det en av bilderna som är tagna av fotografen som smög sig in olagligt och to bilder under en konferans om Halo 3? Grym annars.. ^_^

Första??? Finns det fler? :(

Ja, 2.. ehh... okej igentligen 1. men den andra är en intevju om Halo 3. då är dom mesta film senerna tagna från den första trailern. Där pratar dom också om easter Eggs.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om detta har sagt i tråden men Halofilmen är nedlagd tills dem hittat en distrubötör eller vad de heter (som 20th Fox Century)

Mer information om detta HÄR

Mjo, dom skrev det i "Halo-films" tråden. :huh:

Lite OfT, men hoppas verkligen att dom hittar någon ny distrubutör, blir väldigt besviken om det inte blir något utav den där filmen... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...