Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, det finns, åtminstonde för mig, en gräns för hur lång tid det får ta för att spel att släppas ifrån då det annonserades, innan jag blir sur. Jag är tveksam att fansen till t.e.x Duke Nukem Forever fortfarande sitter och intalar sig att "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..." :D

Tja, man fattar ju varför spelet heter Duke Nukem Forever. :wacko:

Det finns en orsak att Bungie inte presenterade HALO 3 fören 1 år före släppet, fören de var nästan klara. För att slippa galna fans. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, man fattar ju varför spelet heter Duke Nukem Forever. :D

Det finns en orsak att Bungie inte presenterade HALO 3 fören 1 år före släppet, fören de var nästan klara. För att slippa galna fans. ^_^

Alla visste ju att det skulle komma ett Halo 3.

1. Det var i stort sätt inbränt i slutet på Halo 2.

2. Dom sa det i CE bonus skivan :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla visste ju att det skulle komma ett Halo 3.

1. Det var i stort sätt inbränt i slutet på Halo 2.

2. Dom sa det i CE bonus skivan :D

Jo, men samtidigt sa de också att de inte skulle börja på det fören om 5 år och sa klart och tydligt att deras hemliga projekt inte var HALO 3. Så visst visste man att de skulle göra spelet men inte att de faktiskt gjorde det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men samtidigt sa de också att de inte skulle börja på det fören om 5 år och sa klart och tydligt att deras hemliga projekt inte var HALO 3. Så visst visste man att de skulle göra spelet men inte att de faktiskt gjorde det nu.

Haha, ungefär som George Lucas och hans Blue Harvest (a.k.a StarWars: The Empire Strikes Back).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jävla KotOR-förstörare. :D Jag älskar hans filmer (Ja, även SW 1-3) men det här kommer jag ALDRIG förlåta honom för.

Är lite små sur för han inte ska göra fler StarWars filmer, utan istället om en afroamerikan som flyger flygplan. :wacko:

Och ja, Ep 1-3 är också bra eller inte 2an, den var som Spider-Man 2, bajs med andra ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jävla KotOR-förstörare. :D Jag älskar hans filmer (Ja, även SW 1-3) men det här kommer jag ALDRIG förlåta honom för.

Precis, exakt min mening med! :wacko: Även jag gillade filmerna starkt, men just KotOR gillade/gillar jag ännu mer, och som det verkar är det just dom från LucasArts som sätter käppar i hjulet för b.la en ev. 3:a. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, exakt min mening med! :wacko: Även jag gillade filmerna starkt, men just KotOR gillade/gillar jag ännu mer, och som det verkar är det just dom från LucasArts som sätter käppar i hjulet för b.la en ev. 3:a. ^_^

Men ärligt talat, vem vill ge sig på att göra KotOR III efter att George Lucas tvingade de förra att slackta bort halva KotOR II? Bara för att hans ungjävlar tyckte att spelet var lite för läskigt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ärligt talat, vem vill ge sig på att göra KotOR III efter att George Lucas tvingade de förra att slackta bort halva KotOR II? Bara för att hans ungjävlar tyckte att spelet var lite för läskigt. :D

Jo, nog för det, men Obsidian har ju gått ut med att dom skulle vara villiga att göra det, och dom tycker även att det skulle vara oerhört roligt att få jobba med ett KotOR 3. :wacko: Men som dom sa, beslutet ligger helt och hållet hos LucasArts. Själv tycker jag det skulle vara väldigt bra om det var just Obsidian som gjorde det, då jag tycker att dom med tanke på hur oerhört kort deadline osv. gjorde KotOR 2 väldigt bra. ^_^ Nog för att 1:an bättre, men BioWare hade ju praktiskt taget hur lång tid som helst på sig. ^^

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite små sur för han inte ska göra fler StarWars filmer, utan istället om en afroamerikan som flyger flygplan. :D

Och ja, Ep 1-3 är också bra eller inte 2an, den var som Spider-Man 2, bajs med andra ord.

´Lucas arts Förstörde SWG genom att sälja den till Sony online Entertainment(Entertainment my ass)

Dom gjorde en ny patch och tog bort 80% av spellet med 90& av alla spelare (från avrage 3000 spelare på server till 200..)

Så jag hatar SoE+LA

:ermm:

Snyg bild BTW

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...