Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

Fast spelet kommer inte utspela sig direkt där HALO 2 slutar utan en tid senare.

Vet inte varför de valde det men när spelet börjar så har Covenants tagit över jorden.

De började göra HALO 3 direkt som de var klara med HALO 2.

Väldigt coolt att allt man ser i trailern är in game. Man ska t ex kunna gå till ruinerna av New Mombasa i bakgrunden.

Iallafall, om någon undrar vad Cortana säger:

"I have defied gods and demons."

"I am your shield, I am your SWORD."

"I know you, your past, your future."

"This is the way the world ends."

Enligt Bungie så ska det vara nåt som är hemskt fel med henne.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fast spelet kommer inte utspela sig direkt där HALO 2 slutar utan en tid senare.

Vet inte varför de valde det men när spelet börjar så har Covenants tagit över jorden.

De började göra HALO 3 direkt som de var klara med HALO 2.

Väldigt coolt att allt man ser i trailern är in game. Man ska t ex kunna gå till ruinerna av New Mombasa i bakgrunden.

Iallafall, om någon undrar vad Cortana säger:

"I have defied gods and demons."

"I am your shield, I am your SWORD."

"I know you, your past, your future."

"This is the way the world ends."

Enligt Bungie så ska det vara nåt som är hemskt fel med henne.

Hon låter inte så frisk.

Vad menar du med att trailern är in game? Det är den ju inte alls.

ääädit: Eller så menar du att man kan vara på dom ställerna i spelet men uttrycker dig fel.

Halo är bäst!

Redigerad av Runar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon låter inte så frisk.

Vad menar du med att trailern är in game? Det är den ju inte alls.

ääädit: Eller så menar du att man kan vara på dom ställerna i spelet men uttrycker dig fel.

Halo är bäst!

Så här ligger det till, du vet när trailern börjar så får man se ett landskap, de är ingame >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bungie sa att det var In Game och att även då det var en scriptad scen så var den inte animerad bara för trailern.

Alltså, de har animerat MC när han går där men de har inte animerat landskapet han går i utan det är hur det kommer se ut när man spelar.

Och MC ser ut som han kommer se ut när man spelar honom, han har inte blivit CGI-förstärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bungie sa att det var In Game och att även då det var en scriptad scen så var den inte animerad bara för trailern.

Alltså, de har animerat MC när han går där men de har inte animerat landskapet han går i utan det är hur det kommer se ut när man spelar.

Och MC ser ut som han kommer se ut när man spelar honom, han har inte blivit CGI-förstärkt.

oooo, hett!

Är det någon som kan förklara hur man får speltypen "Spears" till Halo 2? Jag har aldrig fattat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Önskelista:

Singleplayer har jag itne så mycket idéer på då jag inte spelar det så mycket. Dock tycker jag CE var bättre singleplayer än 2an.

På live önskar jag egentligen att ingenting förändrades, förutom möjligheter att laggfuska. Tycket det var helt otroligt bra annars. Dock kanjag komma på några saker:

Man ska kunna välja bara, iaf kunna välja EN bana man inte vill spela.

Hosten ska hamna hos den snabbaste vilket jag inte tyckte fungerade så bra.

Fler tuneringar!

Kommer itne på ngt mer just nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker man ska typ kunna välja när man skapar server om det ska finnas "dual" eller inte. Jag hatar dual-combo. Det gör att en oskillad person egentligen kan äga en skillad person bara för att han har två vapen. Jag har ju (tyvärr) inte lirat det live så jag vet inte hur det funkar med scorpion tank och det här. Hatar också banshee i multiplayer. Men som sagt det kanske funkar på live. Sen skulle jag vilja att man kunde lägga in botar när man kör split-screen. Det hade varit skitkul!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha ett längre single player läga och en mycket roligare sista boss. Och gärna en svårare svårighetsgrad också! Typ über legendary, det skulle vara kul!

Snarare något mellan hard och legendary. Det är ju sketa stor skillnad. Legendary är lite för svårt för mig och hard är för lätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare något mellan hard och legendary. Det är ju sketa stor skillnad. Legendary är lite för svårt för mig och hard är för lätt...

döh, det heter heroic!

Spartan ska den supersvåra heta. oH DEN SKA VA SUPERSVÅR! (Tycker jag)

Fast jag har i och försej inte klarat tartarus ännu på legendary...för han suger pung.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...