Jump to content

Stockholms Bästa Kebab


Runar
 Share

Recommended Posts

När han verkar läsa GB som förövrigt säljs i Göteborg vilket tyder på att han bor i de trakterna?

Vill varken bekräfta eller dementera teorier kring snubbens hemort, men det finns något som kallas färdmedel. Man kan förflytta sig runt Sverige, och bo på olika ställen i olika perioder av livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Då har du inte ätit på Dankas i Haninge, torrt och okryddat. Hon stod ju och stekte kebaben i en kvart, rakade inte på rulle som eliterna gör :(

På bigges kör dom faktiskt kebaben i micron >_< men deras special såser och liknanade väger upp. Förövrigt har jag inte testat den på Heron, när man är där drar man en stor pan pizza från Pizza hut. :ermm: (det är rätt ofta med tanke på att det är ungfär 20min promenad hemifrån dit)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill varken bekräfta eller dementera teorier kring snubbens hemort, men det finns något som kallas färdmedel. Man kan förflytta sig runt Sverige, och bo på olika ställen i olika perioder av livet.

Nonsens! Du vet lika väl som jag att det inte finns en enda göteborgare som någonsin tagit sig runt huvudstaden, and lived to tell about it.

för övrigt skrev jag att jag gillade kebaben i Sollentuna Centrum innan Sllwm. Tid är subjektivt. Hoho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Godaste Kebabtallriken finns på "Pizzeria Laguna" nära långbro sjukhus. Godaste Kebabrullen finns på Bigges Grill i Fruängen centrum och Godaste kebaben med bröd finns på "Big Shark" mitt emot Gröna lund.

och eftersom jag helst äter med bröd så är man ofta på djurgården. :P

Sämst (av dom jag ätit) fanns på Dee Jays i liljeholmen eller Gullmarskebab vid Gullmarsplan.

Långbro är kusligt ställe :'(

Men den godaste som jag har ätit är nog den i hötorgshallen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...