Jump to content

Stockholms Bästa Kebab


Runar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Långbro är kusligt ställe :'(

Men den godaste som jag har ätit är nog den i hötorgshallen

Mjaa, rätt trvilgt att smyga runt i det nerlagda hemmet och veta att Sveriges sinnessjukaste mäniskor än gång bott där. Förövrigt är det ju där som polishus interiörerna i den tidiga BECK-Filmerna spelades in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjaa, rätt trvilgt att smyga runt i det nerlagda hemmet och veta att Sveriges sinnessjukaste mäniskor än gång bott där. Förövrigt är det ju där som polishus interiörerna i den tidiga BECK-Filmerna spelades in.

Det var som fan, men kan man ta sig in där på något sätt? :ph34r: Alltså inne i bygnaderna?

Btw, min farsa har sett "sveriges farligaste kvinna" när hon rastades ute på gården. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var som fan, men kan man ta sig in där på något sätt? :ph34r: Alltså inne i bygnaderna?

Btw, min farsa har sett "sveriges farligaste kvinna" när hon rastades ute på gården. :o

Du kunde komma in genom ett fönster förra sommaren, sen brann det där inne och nu är det stängt.

Men nu går vi lite väl OT här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På bigges kör dom faktiskt kebaben i micron :lol: men deras special såser och liknanade väger upp. Förövrigt har jag inte testat den på Heron, när man är där drar man en stor pan pizza från Pizza hut. ;) (det är rätt ofta med tanke på att det är ungfär 20min promenad hemifrån dit)

Var bor du?

Inte ofta jag käkar kebab men den var god när jag käkade vid... ÖöÖhH? Vad hette det där stället? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o

Jag alskar verkligen kebab. Sa nu vet ni :P

Det är du VERKLIGEN inte ensam om.....

Kebabtallrik är en av mina favoriträtter. :wub::)

OT: Dock kan jag noll om Stockholm och kebabtallrik...

Men här i "Guldstaden" (Skellefteå) så är den bästa kebaben/kebabtallriken på Korv Ivars. (Östra Nygatan, mittemot gångtunneln upp mot Getberget. för er ev. Skellefte-bor på forumet).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...