Jump to content

Hamachi


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Varför spela version 1.18 när nyaste är 6.37? Eller menar du själva WC3:s version, som är uppe i 1.20e för tillfället? :)

aa mennar själva wc3 versionen:P

Varför spela version 1.18 när nyaste är 6.37? Eller menar du själva WC3:s version, som är uppe i 1.20e för tillfället? :lol:

aa mennar själva wc3 versionen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 181
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
Har installerat hamachi nu och ett fel uppstod direkt. Jag kan inte ansluta till internet. Jag ahr provat att inaktiver Homach nätverket men kan fortfaranade inte ansluta.

Tillslut tog jag bort skiten men kan fortfarande inte ansluta till internet.

Snälla hjälp mig

Laddade du ner Betan eller den gammla versionen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Nu Bumpar jag tråden lite.

Sitter här i min ensamhet och har lite tråkigt och fick den briljanta idéen (om det är många som är med skapar jag nätverk)

Jag tänkte starta ett nätverk endast för UT 2k4

Så vad säger ni glada gtasajtare kan detta vara en bra idé?

är det många som är med på det?

Isånafall startar jag såfort jag får reda på det =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu Bumpar jag tråden lite.

Sitter här i min ensamhet och har lite tråkigt och fick den briljanta idéen (om det är många som är med skapar jag nätverk)

Jag tänkte starta ett nätverk endast för UT 2k4

Så vad säger ni glada gtasajtare kan detta vara en bra idé?

är det många som är med på det?

Isånafall startar jag såfort jag får reda på det =)

Hell Yeah! Mycket bra ide.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
WC3 är uppe strax, likaså cs 1.6 och cs nosteam

Warcraft3+TFT

Pass = bloody knight

Counter-Strike1.6+nosteam

pass = bombhasbeenplanted

Har letat länge efter servers på Hamachi för att lira med lite olika! :) Hoppas på att jag hittat det nu?! Är det fortfarande aktivt spelande på någon server? :)

Redigerad av T0Tem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar iafall och ända sen jag installera om datorn så har det hänt att min "användare" blir och lyssa oranget (enligt mina kompisar) och dom oranget för mig. Är det min brandvägg som blockar då?

Edit: När jag spelar AoE 2 så går det typ och spela 5min sen blir jag DC och typ hela mitt internet döör, nån som vet vad jag kan göra? ):

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
coolt måste testa det här! men hur öppnar man en server för att kunna spela

Ladda hem programmet > Installera > Starta > Tryck på Create or Join network > Välj Create > Skriv in nätverkets namn och lösenord > Tryck på Create > Säg till tomten som du ska spela med att gå in på ditt nätverk > Gå in i spelet > Multiplayer > LAN > Gör en server > Be tomten du ska spela med att gå in på dig server > Spela

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ladda hem programmet > Installera > Starta > Tryck på Create or Join network > Välj Create > Skriv in nätverkets namn och lösenord > Tryck på Create > Säg till tomten som du ska spela med att gå in på ditt nätverk > Gå in i spelet > Multiplayer > LAN > Gör en server > Be tomten du ska spela med att gå in på dig server > Spela

> Spela > Äg tomten :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ladda hem programmet > Installera > Starta > Tryck på Create or Join network > Välj Create > Skriv in nätverkets namn och lösenord > Tryck på Create > Säg till tomten som du ska spela med att gå in på ditt nätverk > Gå in i spelet > Multiplayer > LAN > Gör en server > Be tomten du ska spela med att gå in på dig server > Spela

vad betyder den guldiga skärnan bredvid mit namn

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...