Jump to content

Hamachi


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

En fråga:

Om jag sitter på min dator och min polare på en annan (inte på samma nätverk), så kan vi alltså spela ett local network game (WC3 FT) mot varandra?

Ja. Annars köper man bara frozen throne för en billig slant och kör på battle.net där det finns antligen många mer som vill spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 181
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja. Annars köper man bara frozen throne för en billig slant och kör på battle.net där det finns antligen många mer som vill spela.

:P

Jag köpte faktiskt Frozen Throne idag för 99 kronor på webhallen. Men problemet är att jag inte hittar min gammla WC3 skiva. MEn jag kanske kan spela FT på nätet med ett nerladdat WC3, ska testa imorrn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt.

Nån som vill Lana på cs 1.6 med mig?

Har så tråkigt, jag och diarrehampus provade lite tidigare idag och det funkade skit bra ska ni veta ;)

Jag slänger upp Lan server då, men om nån vill Lana in på The Gaming Centre på Hamachi, pass Gtasajten

EDIT: mycket roligare om man är ett par stycken som lanar då ju :P

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt.

Nån som vill Lana på cs 1.6 med mig?

Har så tråkigt, jag och diarrehampus provade lite tidigare idag och det funkade skit bra ska ni veta ;)

Jag slänger upp Lan server då, men om nån vill Lana in på The Gaming Centre på Hamachi, pass Gtasajten

EDIT: mycket roligare om man är ett par stycken som lanar då ju :P

Mjo, men jag får skaffa spelet först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag var nyss på ett LAN, där vi hittade en väldigt rolig Warcraft 3- map. Den är inte en vanlig map, utan specialmodifierad. Card Shuffle heter den... Man spelar kort i Warcraft, kan man säga. Hur svårt som helst att förklara, men det är riktigt, riktigt kul kan jag lova. Är det någon som är med på det?

Här kan ni läsa om det.

Vilka är med? Let The Shuffle begin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...