Jump to content

Hamachi


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Hoppas att det där var ett omedvetet stavfel :'(

Nåja, Siana och jag tränade lite Card Shuffle igår. Han tog mig stort, men jag fick in några träffar ändå.

Tihi, du vann två gånger. Ena gången valde jag medvetet en dålig deck, andra gången slumpades det fram en, och då fick jag en dålig deck så du vann. De andra 11 omgångarna vann jag. :P

Vilka är på ikväll? Jag har ett par IRL- kompisar som är med. Bara att visa er på Hamachi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 181
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi ska spela en RPG- bana på Warcraft III - The Frozen Throne ver 1.18a. Det vill säga, det är inte alls som vanliga Warcraft. Det är en LoTR- bana nämligen, så vi skulle behöva lika många som det finns i brödraskapet. Anmäl er! Det blir antagligen imorgon, eftersom ett par måste skaffa sig spelet.

Frodo: Zack

Sam: gizmo91

Pippin: Tossie

Merry: Sikorka

Gandalf: BlommaKraft

Boromir: Siana

Aragorn: StellHell

Legolas: eXon

Gimli: Panimala

Reserver:

GiZmo

Matteus

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär. Jag förtydligade lite nu. Vi är faktiskt fulladdade nu, men jag är rätt säker på att någon inte kommer kunna imorgon så det är fortfarande bra om ni anmäler er. Bland annat GiZmo ska vara med, men han gick mystiskt nog offline helt plötsligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...