Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Sen att du är allmänt löjlig och tar upp långsidor och övre läktare och skit.. Nej de är sant.. Men huvudgrejen var hur tifot såg ut.. Inte hur många som stog på läktarna..

Och JA de har med hur många som står där hur de ser ut. AIK hade inte fullsatt på norra den matchen.. Och de hade ju tydligen dif på VÅRAN stadio.. Grattis, de va ett derby..

Och JO de är lika.. SPelar ingen roll hur mönstret med flaggorna va.. De SER lika ut.

Och Vadfan, jag skiter i om du tycker difs klubbmärke är finare? klart du gör, du hejar ju på dom. Jag tycker AIKs är finare.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen att du är allmänt löjlig och tar upp långsidor och övre läktare och skit.. Nej de är sant.. Men huvudgrejen var hur tifot såg ut.. Inte hur många som stog på läktarna..

Och JA de har med hur många som står där hur de ser ut. AIK hade inte fullsatt på norra den matchen.. Och de hade ju tydligen dif på VÅRAN stadio.. Grattis, de va ett derby..

Och JO de är lika.. SPelar ingen roll hur mönstret med flaggorna va.. De SER lika ut.

Och Vadfan, jag skiter i om du tycker difs klubbmärke är finare? klart du gör, du hejar ju på dom. Jag tycker AIKs är finare.. :blink:

1. Ja DIF hade mosaik på både övre läktaren och långsidan. Det bevisar väl att man har lagt ner lite kulor på detta dyra tifo. Och det har ju en hel del med hur tifot ser ut. Det blir ju mäktigare i sin helhet.

2. Jag skiter fullständigt om det är ERAN arena, ful är den i alla fall.

3. Tackar, det var derby när ni mötte oss 2004 också.

4. Mönstren på flaggorna är olika. Jag tcker själv att DIFs mönster är snyggare, ja.

5. Jag kiter i om du tycker Aik är finare. Men vafan, DIFs är ju större och allting.

Njaja, skitsamma. Jag tycker faktiskt också att tiforna är ganskalika på sitt sätt. Men jag bryr mig inte om det så mycket, för jag vet att DIF inte har snott någon idé eller någonting från det tifot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa vad säger man. Fanns det egntligen några ljusglimtar i denna match? En sak är säker, Bajen ska inte satsa på snygga tifon, det går bara inte. Nej Sveriges bästa tifogrupp finns i Östra Stockholm och håller på Djurgården.

Matchen i sig var ingen riktig nagelbitare, men inget sömnpiller heller. Domaren var ju som alla andra domare i Sverige, en riktig katastrof.

Först i slutet på första när han blåst för en DIF-hörna men sedan ändrade sig när Ruström kom fram till han och frågade om sex ller nåt sånt. Ja då blåste han för halvtid istället. Sen kan man väl säga vad man vill om Jonsons utvisning. Allihop såg att DIF skulle få straff och kapningen borde resulterat i gult istället för rött. Men vafan. 0-0. Jag är nöjd!

Djurgårdarn i ett nötskal

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...