Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Skitsamma, imorrn blir det att gå på pub på söder o se matchen och då får vi se vilka som är det bästa laget :rolleyes:

Ska du se den på en pub eller ska du gå på matchen?

Fick även reda på att matchen visas på Pay-Per View. Satt ni medgångssupportrar (tommy killer och andra) missar nu inget, härligt va?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Abstinensnivån har börjat höjas rejält nu inför mogondagen. U-laget spöade bajens U-lag och truppen är nu också klar.

Biljettförsäljningen smöger på och har passerat 25.000, vilket är otroligt bra, skulle kanske vela ha lite mera folk på Norra. Men man får väl hoppas att dom köper några biljetter direkt innan matchen.

Startelvan imorgon hoppas jag blir följande:

Dembo

Concha - Kuivasto - Johannesson - Stoltz

Sjölund - Arneng - Batan

Quirino - Jonson - Hysén

Djurgårdshymnen kommer dåna imorgon när spelarna kommer in. Men ett oavgjort resultat imorgon och jag är nöjd. Men jag tror på 2-1 till DIF.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Abstinensnivån har börjat höjas rejält nu inför mogondagen. U-laget spöade bajens U-lag och truppen är nu också klar.

Biljettförsäljningen smöger på och har passerat 25.000, vilket är otroligt bra, skulle kanske vela ha lite mera folk på Norra. Men man får väl hoppas att dom köper några biljetter direkt innan matchen.

Startelvan imorgon hoppas jag blir följande:

Dembo

Concha - Kuivasto - Johannesson - Stoltz

Sjölund - Arneng - Batan

Quirino - Jonson - Hysén

Djurgårdshymnen kommer dåna imorgon när spelarna kommer in. Men ett oavgjort resultat imorgon och jag är nöjd. Men jag tror på 2-1 till DIF.

Heja djurgården! >_< Hellre djurgården än bajen.

SJUNGA UTAN TRUMMA! JA VI KAN SJUNGA UTAN TRUMMA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla fattigt att avtalen om TVrättigheterna om allsvenska matcherna inte är klara än! Han jävla schewaren lovade att vi svenskar skulle få se matherna på tv. Men har vi fått gjort det!??!?!? >_<

Även om det blir klart kommer det inte komma några matcher med skåne-lag på tv. Det blir ju bara typ Göteborg och stockholms matcher som kommer på tv. Kanske när HIF eller malmö möter något stockholmslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om det blir klart kommer det inte komma några matcher med skåne-lag på tv. Det blir ju bara typ Göteborg och stockholms matcher som kommer på tv. Kanske när HIF eller malmö möter något stockholmslag.

Köp canal+ och säsongskortet så kan du se alla allsvenska matcher när avtalet är klart. Så var det förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni var ju fan skitmånga! Blev fan lite skrämd. Och när ni väl sjöng så var det i otakt!

Jasså ^_^ ah jag var inte där så vet inte .. ^^

Men det jag hörde då var att 90% av dom som var där var för berusade för att sjunga..

Hur som helst , en bra match från gais sida trots förlusten har jag fattat det som, hur ser du på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså ^_^ ah jag var inte där så vet inte .. ^^

Men det jag hörde då var att 90% av dom som var där var för berusade för att sjunga..

Hur som helst , en bra match från gais sida trots förlusten har jag fattat det som, hur ser du på det?

Första halvlek var väldigt jämn faktiskt. Fast andra halvlek kunde slutat med både 2-3 mål till gais om inte Daniel Andersson (HIFs målvakt) hade storspelat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...