Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

1: Det vet jag inte, dom hade den flaggan innan jag gick med

2: Ultras hette vi innan vi bytte namn till Inferno Örgryte

3: Skillnaden är den att vi är en tifo /ultrasgrupp som delar samma åsikter inom fotbollen. Vi är för pyro, vilket många typ hatar. Läs mer om oss på Inferno örgryte

1: OKey

2: Varför bytte ni namn?

3: Jag gillar pyro. Men ska ni bränna mot Malmö?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: OKey

2: Varför bytte ni namn?

3: Jag gillar pyro. Men ska ni bränna mot Malmö?

Inferno låter bättre. Det är inte jag som har koll på pyron, det var några som hade med sig pyro mot GAIS också, men det brände vi innan matchen. Jag tror vi ska ränna mot Malmö, är inte helt säker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: Det vet jag inte, dom hade den flaggan innan jag gick med

2: Ultras hette vi innan vi bytte namn till Inferno Örgryte

3: Skillnaden är den att vi är en tifo /ultrasgrupp som delar samma åsikter inom fotbollen. Vi är för pyro, vilket många typ hatar. Läs mer om oss på Inferno örgryte

Varför svarade du inte på min fråga? Jaja jag ställer den igen. Är ni politiskt ställda i gruppen, isf vänster eller höger?

@PlusFourtyFour: Du vart ju ganska råknäckt där, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för jag kollar så mycket på fotboll. Lever inte i nån sport värld. Men om jag håller på nått lag är det MFF för jag bor nära Malmö ju. Det ända jag tycker är kul med fotbollen är i sånna fall att stå i klacken och hålla på där. Jag går inte dit för att kolla på nån jävla ful boll som en massa kärringar springer och sparkar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska kul att du tror de.. Vad får dig att tro att sporten ger rätt bild av matchen?

jag menar 1 min av 90 räcker inte..

Men herregud. Dom summerar ju, har du inte förståt det. Och om alla tidningar skriver att han var bäst på plan så är det ju 99.9% onödighet av dig att komma med något sorts motangrepp mot vad det alla har skrivit

@tommy killer: Varför tror du att försäsong finns?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, men ni är bra.

Kul att höra :wub: .

GTApimpfoolife: Jag menar inte politiska åsikter.

Inferno Örgryte är en ultrasgrupp och liksom de flesta andra ultrasgrupperingar identifierar vi oss med den sydeuropeiska ultrasmentaliteten. Då förutsättningarna skiljer sig avsevärt mellan supportrar i Sverige och t.ex i Italien har vi anpassat mentaliteten efter våra förutsättningar, och därigenom skapat oss vår egen mentalitet. Inferno Örgryte vill stå för ett aktivt och fanatiskt stöd på läktaren och vårat mål är att stötta ÖIS. Vår vision är att med flaggor, sång m.m skapa en inramning som bär fram våra lirare på planen mot nya segrar. Vi är som sagt en ultrasgrupp och vi ser pyroteknik som en självklar del av läktarkulturen och uppmuntrar ansvarfullt nyttjande av pyroteknik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att höra  :wub: .

GTApimpfoolife: Jag menar inte politiska åsikter.

Inferno Örgryte är en ultrasgrupp och liksom de flesta andra ultrasgrupperingar identifierar vi oss med den sydeuropeiska ultrasmentaliteten. Då förutsättningarna skiljer sig avsevärt mellan supportrar i Sverige och t.ex i Italien har vi anpassat mentaliteten efter våra förutsättningar, och därigenom skapat oss vår egen mentalitet. Inferno Örgryte vill stå för ett aktivt och fanatiskt stöd på läktaren och vårat mål är att stötta ÖIS. Vår vision är att med flaggor, sång m.m skapa en inramning som bär fram våra lirare på planen mot nya segrar. Vi är som sagt en ultrasgrupp och vi ser pyroteknik som en självklar del av läktarkulturen och uppmuntrar ansvarfullt nyttjande av pyroteknik.

När du ska skriva sådant du inte skriver själv bör du alltid använda " " eller Qoute för att det inte ska uppstå oklarheter.

http://www.inferno-orgryte.se/sidan.php]Mentalitet

Inferno Örgryte är en ultrasgrupp och liksom de flesta andra ultrasgrupperingar identifierar vi oss med den sydeuropeiska ultrasmentaliteten. Då förutsättningarna skiljer sig avsevärt mellan supportrar i Sverige och t.ex i Italien har vi anpassat mentaliteten efter våra förutsättningar, och därigenom skapat oss vår egen mentalitet. Inferno Örgryte vill stå för ett aktivt och fanatiskt stöd på läktaren och vårat mål är att stötta ÖIS. Vår vision är att med flaggor, sång m.m skapa en inramning som bär fram våra lirare på planen mot nya segrar. Vi är som sagt en ultrasgrupp och vi ser pyroteknik som en självklar del av läktarkulturen och uppmuntrar ansvarfullt nyttjande av pyroteknik.

Ett exempel hur det hade kunnat se ut.

Jaja, skitsamma. Bara lite "skrift lektion"..... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTApimpfoolife: Jag menar inte politiska åsikter.

Inferno Örgryte är en ultrasgrupp och liksom de flesta andra ultrasgrupperingar identifierar vi oss med den sydeuropeiska ultrasmentaliteten. Då förutsättningarna skiljer sig avsevärt mellan supportrar i Sverige och t.ex i Italien har vi anpassat mentaliteten efter våra förutsättningar, och därigenom skapat oss vår egen mentalitet. Inferno Örgryte vill stå för ett aktivt och fanatiskt stöd på läktaren och vårat mål är att stötta ÖIS. Vår vision är att med flaggor, sång m.m skapa en inramning som bär fram våra lirare på planen mot nya segrar. Vi är som sagt en ultrasgrupp och vi ser pyroteknik som en självklar del av läktarkulturen och uppmuntrar ansvarfullt nyttjande av pyroteknik.

Okej. Nej jag fick bara tanken att ni var ett par riktiga vänsterextrimister eftersom ni hade flaggor på Che Guevara och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...