Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Jag kan väl svara din fråga så här: Jag går i skolan.

FAN OCKSÅ! Kom igen nu för helvete!

Ja men bussarna går hem igen...

Visserligen är du hemma sent, men det offrar man väl för sitt lag om man nu älskar det så högt som du gör?

Haha 3-0 i skrivande stund, starkt jobbat HIF! HAHAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men bussarna går hem igen...

Visserligen är du hemma sent, men det offrar man väl för sitt lag om man nu älskar det så högt som du gör?

Haha 3-0 i skrivande stund, starkt jobbat HIF! HAHAHAHA

Seriöst. Jag går i 7:an

*DUBBELPOST*

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men bussarna går hem igen...

Visserligen är du hemma sent, men det offrar man väl för sitt lag om man nu älskar det så högt som du gör?

Haha 3-0 i skrivande stund, starkt jobbat HIF! HAHAHAHA

Seriöst. Jag går i 7:an

Tror du mina föräldrar skulle låta mig åka till sthlm för att kolla på en fotbollsmatch? Ta ledigt en dag från skolan? Och åka ifrån sundets pärla halv 8?

Och A.A. Om jag skulle kunna göra det hade jag gjort det.

Gizmo@ Tyvärr! Det är HIF som kommer göra det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sm guld till Helsingborg? Stor risk liksom Rabarben...... Typ en på hundra att det inträffar.

Jaja, vet inte hur du har det hemma. Men en sak är säker, när jag gick i sjuan åkte jag med mina kompisar på måånga borta matcher BoIS spelade i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst. Jag går i 7:an

Tror du mina föräldrar skulle låta mig åka till sthlm för att kolla på en fotbollsmatch? Ta ledigt en dag från skolan? Och åka ifrån sundets pärla halv 8?

Och A.A. Om jag skulle kunna göra det hade jag gjort det.

Gizmo@ Tyvärr! Det är HIF som kommer göra det!

Förra året när jag gick i 7:an åkte jag på två bortamather(lite) Men om du har skola nästa dag kan du ju stanna hemma eller gå upp ändå.

EDIT: Jag saknar Pålle :angry:

Redigerad av Moroni_Family
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sm guld till Helsingborg? Stor risk liksom Rabarben...... Typ en på hundra att det inträffar.

Jaja, vet inte hur du har det hemma. Men en sak är säker, när jag gick i sjuan åkte jag med mina kompisar på måånga borta matcher BoIS spelade i alla fall.

Jag syftade på att HIF kommer falla i andra halvleken :angry:

Men dina kompisar ja! Ingen jag känner är stenhård HIFare som jag. Fast jag vill inte ta ledigt för att kolla på fotboll. Eller vill och vill men jag tycker skolan är bättre.

@Moroni_family: Jag kanske kommer åka på helgen kanske med min bror någon gång men jag tror inte jag kommer åka på så många bortamatcher. Har en morbror som bor i gbg som håller stenhårt på ÖIS! Så vi kanske ses på... ööö gamla ullevi? Men HIF brukar fan spöa skiten ur ÖIS, iallafall på Olympia!

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bajen till sm-guld, haha med helsingborgs långsamma försvar så kan ju till och med Anders Linderoth springa förbi dom.

Dock så kommer Bajen falla ihop i andra halvleken, det gör dom alltid.

Kul att du la märke till att hammarbys tränare skulle springa förbi deras försvar..

De såg ju du, eftersom du va där! Eller var du? haha. nej, och JA. jag är trött på folk som är så "jäävla" bra supportrar.. Men inte ens är på matcherna. Och sen kommer lång utlägg om hur dom spelade.. OCH NI VA INTE ENS DÄR!

utan ni kollade på sporten och fick er en hel matchbild.. Haha, kul kul. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att du la märke till att hammarbys tränare skulle springa förbi deras försvar..

De såg ju du, eftersom du va där! Eller var du? haha. nej, och JA. jag är trött på folk som är så "jäävla" bra supportrar.. Men inte ens är på matcherna. Och sen kommer lång utlägg om hur dom spelade.. OCH NI VA INTE ENS DÄR!

utan ni kollade på sporten och fick er en hel matchbild.. Haha, kul kul. :angry:

Du kan väl skapa dig en bra matchbild fastän du inte ser den, varför skulle du inte kunna det?

Säg att du lyssnar på radion, du läser te.x aftonbladets live sändningar i form utav skrift, du kollar lite text tv för att sedan avsluta med att kolla sporten där dom visar bilder från matchen, klart som fan man kan få ut en rättvis matchbild då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att du la märke till att hammarbys tränare skulle springa förbi deras försvar..

De såg ju du, eftersom du va där! Eller var du? haha. nej, och JA. jag är trött på folk som är så "jäävla" bra supportrar.. Men inte ens är på matcherna. Och sen kommer lång utlägg om hur dom spelade.. OCH NI VA INTE ENS DÄR!

utan ni kollade på sporten och fick er en hel matchbild.. Haha, kul kul.  :angry:

När jag går på en match och tittar på sporten när jag kommer hem så sammanfattar dom matchen lika bra som jag gjorde innan så du kan ju bara vara tyst och kanske hålla dig borta från den här tråden i fortsättningen. För ditt jävla tjat pallar ingen.

Jag pallar i alla fall inte det här snacket "man är en äkta supporter om man går på alla matcher". Det finns vissa saker som gör så att man hindras att gå på alla matcher, och mogna personer vet det. Hade jag chansen hade jag köpt ett säsongskort för länge länge sedan, men mina kompisar har inte samma intresse eller vad man ska säga och jag har ibland ont om tid. Men jag älskar Djurgården ändå, och jag är en "äkta" supporter... Vad mer kan man klaga på om man missar en match?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha. Det gick åt helvete. Men det ser ljust ut för HIFs nyskott Mariga! 1 mål i hans allsvenska premiär. Någon som såg matchen som kan berätta lite för mig om HIFs insats? Jag vet att Kärnan antagligen inte hördes ett skit när bajens fans överröstade dom men stod dom helt tysta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan väl skapa dig en bra matchbild fastän du inte ser den, varför skulle du inte kunna det?

Säg att du lyssnar på radion, du läser te.x aftonbladets live sändningar i form utav skrift, du kollar lite text tv för att sedan avsluta med att kolla sporten där dom visar bilder från matchen, klart som fan man kan få ut en rättvis matchbild då!

Man ska inte komma med kommentarer som "min tränare skulle tagit de försvaret" när man inte ens vet hur deras försvar såg ut..

De var de enda..

Och jag vet väl också att de inte går att gå på alla.. Men då ska man fan inte sitta och berätta hur laget spelat osv. De kan man låta andra som SÅG matchen.. med EGNA ögon avgöra..

Eftersom media alltid förvränger det.. Och de finns inget IBLAND där.. utan de är verkligen ALLTID.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha. Det gick åt helvete. Men det ser ljust ut för HIFs nyskott Mariga! 1 mål i hans allsvenska premiär. Någon som såg matchen som kan berätta lite för mig om HIFs insats? Jag vet att Kärnan antagligen inte hördes ett skit när bajens fans överröstade dom men stod dom helt tysta?

Hördes gjorde de inte men viftade med flaggor och hoppade vid målen (w00t)

Skön premiär och fixat säsongskort :shifty:

"vem fan e henrik larsson vem fan e henrik larsson vem fan e henrik laaaarsson för vi har gunnarson"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom media alltid förvränger det.. Och de finns inget IBLAND där.. utan de är verkligen ALLTID.

Och på vilken fakta bygger du det?

Ta bara HD.se som exempel, ordentligt seriös tidning som aldrig överdriver eller liknande i deras matchrapporter.

Nej du, så det köper jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...