Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Sen kan man ju läsa matchrapporterna på svenskafans.com, som är skrivna av supportrar. De lär ju inte "förvränga" infon.

Jo, infon förvrängs nog ganska mycket. Hur ofta har man t.ex. inte hört supportrar som klagar på att domaren favoriserar motståndar laget?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att du la märke till att hammarbys tränare skulle springa förbi deras försvar..

De såg ju du, eftersom du va där! Eller var du? haha. nej, och JA. jag är trött på folk som är så "jäävla" bra supportrar.. Men inte ens är på matcherna. Och sen kommer lång utlägg om hur dom spelade.. OCH NI VA INTE ENS DÄR!

utan ni kollade på sporten och fick er en hel matchbild.. Haha, kul kul. (w00t)

Jag skulle ha gått på matchen, jag satt med biljetterna här i handen. Men det dök upp förhinder, som jag inte tänker ta upp med någon, allra hellst inte en aik:are.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ha gått på matchen, jag satt med biljetterna här i handen. Men det dök upp förhinder, som jag inte tänker ta upp med någon, allra hellst inte en aik:are.

Jag har aldrig sagt att du MÅSTE GÅ, eller att de va fel av dig att inte gå...

Men sitt fan inte och bedöm matchen när du inte var där..

tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan väl tillägga att Djurgården spöade skiten ur isländska mästarna FH Hafnarfjördur idag med 4-0 nere i Portugal. Jag förstår egentligen inte varför man möter isländska lag en vecka innan premiären. Risken för skador är ganska stor, men Jonevret har väl något lustigt i sitt konstiga huvud. Skönt att DIF vann med 4-0 i alla fall när man hade trott att dom kanske skulle vinna med två bollar ungefär.

På torsdag landar Sveriges bästa klubblag igen, och laddar upp inför måndag. Härligt.

Bajens 4-2 vinst skrämmer mig inte så mycket. Visst är 4 mål alltid starkt att göra. Men det två insläppta målen bevisar väl stabiliteten i deras backlinge. Vem är den här Gunnar snubben på kanten förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan väl tillägga att Djurgården spöade skiten ur isländska mästarna FH Hafnarfjördur idag med 4-0 nere i Portugal. Jag förstår egentligen inte varför man möter isländska lag en vecka innan premiären. Risken för skador är ganska stor, men Jonevret har väl något lustigt i sitt konstiga huvud. Skönt att DIF vann med 4-0 i alla fall när man hade trott att dom kanske skulle vinna med två bollar ungefär.

På torsdag landar Sveriges bästa klubblag igen, och laddar upp inför måndag. Härligt.

Bajens 4-2 vinst skrämmer mig inte så mycket. Visst är 4 mål alltid starkt att göra. Men det två insläppta målen bevisar väl stabiliteten i deras backlinge. Vem är den här Gunnar snubben på kanten förresten?

GG är snubben som kommer att stoppa Que..Qui.. ehm eran brasse

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...