Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Lite Reklam bara ;)

Nu får ni fan och med krossa dom ljusblå svinen! Skrik extra för mitt hat mot malmös jävla hype-klack! Och om du ska hiva någonting hiva en grej för mig! Fast det är bara idioter som hivar ;).

Ska till olympia imorron och se HIF krossa gais. Och sedan skriva rapport på matchen i skoltidning som vi håller på med nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu får ni fan och med krossa dom ljusblå svinen! Skrik extra för mitt hat mot malmös jävla hype-klack! Och om du ska hiva någonting hiva en grej för mig! Fast det är bara idioter som hivar ;).

Ska till olympia imorron och se HIF krossa gais. Och sedan skriva rapport på matchen i skoltidning som vi håller på med nu.

Hoppas ni krossar GAIS ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu får ni fan och med krossa dom ljusblå svinen! Skrik extra för mitt hat mot malmös jävla hype-klack! Och om du ska hiva någonting hiva en grej för mig! Fast det är bara idioter som hivar ;).

Ska till olympia imorron och se HIF krossa gais. Och sedan skriva rapport på matchen i skoltidning som vi håller på med nu.

Hur fick det med Hammarby?

Kunde ni inte släppa in några fler mål eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går aldrig på matcher(förutom när mitt lag bjuder). Tycker att det är bättre att sitta och läsa text-tv vad som händer.

Megångssupporter?

Kan väl skryta lite då här att jag var en av dom sista att få klackbiljetter till DIF - Bajen på måndag. Visst vart det mellan men vafan, nästa gång är vi snabbt ute.

SJUNG FÖR GAMLA DJURGÅRDEN! SJUNG FÖR HJÄRTAT SJUNG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Megångssupporter?

Kan väl skryta lite då här att jag var en av dom sista att få klackbiljetter till DIF - Bajen på måndag. Visst vart det mellan men vafan, nästa gång är vi snabbt ute.

SJUNG FÖR GAMLA DJURGÅRDEN! SJUNG FÖR HJÄRTAT SJUNG!

Nej, men jag orkar inte gå på matcherna+så det brukar de vara på de dagarna jag har fotbollsträning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lästa en rolig artikel om att kära Hammarby tänkte rigga tågresa ner till bortamatchen mot Malmö. Men tyvärr vart det inget av det eftersom bara 136 pers. anmält sig. Vilket betyder bristande intresse på Sveriges "bästa" klack. Däremot kommer LokomoVito Knezpress rulla ner säkert till Göteborg och DIFs bortmatch mot GAIS (17 vagnar). Snacka om skilland på bortaklack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lästa en rolig artikel om att kära Hammarby tänkte rigga tågresa ner till bortamatchen mot Malmö. Men tyvärr vart det inget av det eftersom bara 136 pers. anmält sig. Vilket betyder bristande intresse på Sveriges "bästa" klack. Däremot kommer LokomoVito Knezpress rulla ner säkert till Göteborg och DIFs bortmatch mot GAIS (17 vagnar). Snacka om skilland på bortaklack!

Det har att göra med att alla Djurgårdens fans är arbetslösa så de har inget annat för sig än att åka iväg på matcher som deras mammor får betala åt dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...