Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Nu slutar det med att den enda punkten du fortfarande försöker ha rätt på är hur ujs spelade senaste matchen dom förlorade.. Det går ju disskuteras hur bra dom var, men som sagt, dom förlorade matchen det är det som räknas.

Jag vet det. Men du sa att ÖIS spelade dåligt i den matchen efter vad du har LÄST och HÖRT. Då sa jag bara att dom spelade bra. Fast slarvade rejält i försvarsspelat några gånger. Och 2 gånger satte Malmö det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till du som har HAMMARBY KAN INTE ÅKA TÅG, DOM HAR INGA FANS, ÅKER INGENSTANS, HAMMARBY KAN INTE ÅKA TÅG i signaturen: Konstigt att Bajen hade mest bokade säsongsbiljetter innan säsongen -_-

Hammarbys fans hörs,syns och sjunger hela matchen. Oavsett resultat. Det tycker jag är bra. Dom kanske är jämmna med mupparna men när det går dåligt för mupparna så är dom tysta som svin. Det är inte hammarbys supportar. Dom är soeta :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet det. Men du sa att ÖIS spelade dåligt i den matchen efter vad du har LÄST och HÖRT. Då sa jag bara att dom spelade bra. Fast slarvade rejält i försvarsspelat några gånger. Och 2 gånger satte Malmö det.

Hoppas iaf ni vinner borta mot AIK idag, kommer dock bli väldigt svårt men skulle vara bra för GAIS poängmässigt just nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hammarbys fans hörs,syns och sjunger hela matchen. Oavsett resultat. Det tycker jag är bra. Dom kanske är jämmna med mupparna men när det går dåligt för mupparna så är dom tysta som svin. Det är inte hammarbys supportar. Dom är soeta :(

-_-

Jag har faktiskt varit på en helsinborgs match, några år sen mot FC Kooper från slovakien typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jag som har den texten i signaturen.

För Bajenfans fick avboka sitt till bortapremiären mot Malmö idag.

De behövde 230 pers, och endast 136 hade anmält sig.

Hammarby har inte det bästa bortaföljet, klart några sne resenärer åker väl ner och några lokala förmågor.

Men ingen organiserad resa ifrån Stockholm, vilket är dåligt om de ska klassas för Sveriges bästa fans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En pinsam historia från Djurgårdens sida. Oavgjort borta mot ett Halmstad som kör över Djurgården spelmässigt. Vad kan denna neddankning bero på? Visst var förutsättningarna när det gäller gräst och annat dåliga, men egentligen ska man kunna klara av sådant. Pinsamt i alla fall.

Kul var det i alla fall att man hörde Järnkaminerna i stor sett hela matchen. Sveriges tyngsta bortaklack gör det igen.

Edit: Man kan ju glädja sig av IFK Göteborgs pinsamma supporterklubb Änglarna gör en Bajen och också inte lyckas få fram ett rullande tåg till Stockholm. 280 pers. räckte för ett tåg till matchen mot DIF men inte ens den siffran lyckades uppnås. Hahaha.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...