Jump to content

Homosexualitetens orsak.


darkjak
 Share

Vad tror du är orsaken till att folk blir homosexuella.  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Såvitt jag hört är det vetenskapligt bevisat att Jesus fanns. Om han däremot hade alla superkrafter, är en annan sak.

Nog det han syftade på. Att nån snubbe som hette Jesus existerat för 2000 år sen har jag inget svårt att tro, det är inget ovanligt namn. Men inte någon Jesus som biblen beskriver. Ingen har gått på vatten, ingen har delat på ett hav, ingen har helat en blind man och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog det han syftade på. Att nån snubbe som hette Jesus existerat för 2000 år sen har jag inget svårt att tro, det är inget ovanligt namn. Men inte någon Jesus som biblen beskriver. Ingen har gått på vatten, ingen har delat på ett hav, ingen har helat en blind man och så vidare.

Oh, come on, det finns ett metaforiskt och symboliskt sätt att se på det hela.

Men då överskattar man "författarna". Hrm.

Klurigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Homosexuell kärlek är hatisk och bögar bör dömas till mentalvård. Det är något väldigt onaturligt med att vilja köra sin kuk i en annan killes röv så fort man ser en annan snubbe. ;P

Asså det här blir rapport!! FyfaN!1 Du är en sån fördoms kille!1

Usch, jag måste hejda mig på kvällarna... Jag förvandlas. Blä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Homosexuell kärlek är hatisk och bögar bör dömas till mentalvård. Det är något väldigt onaturligt med att vilja köra sin kuk i en annan killes röv så fort man ser en annan snubbe. :ermm:

Haha, trodde inte att det var Crice som skrivit det här. Låter verkligen inte som honom.

Så det fick mig att skratta. :lol: Bah, analsex... de kan suga av varandra också du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant tråd. Min åsikt är att allas kärlek ska räknas lika mycket oavsett kön. Jag är dock tveksam till homoadoptioner, det känns som att tiden inte är inne för det än riktigt. Å andra sidan, hur ska tiden bli inne för det om man inte tar steget. Folk som pratar om hur mycket de hatar bögar och hur mycket det strider mot de kristna reglerna borde tänka till lite. Speciellt dem som 5 sekunder senare laddar ner en smaskig lebbporrfilm. Dubbelmoral minst sagt. Homosexualitet är vanligt även bland andra arter än människan. Det finns också många exempel på två hanar/honor som har adopterat en unge som inte har en mamma t.ex.

Till sist i den kristna yran vill jag posta ett litet citat från en låt:

My first w0rd's will be I believe

Man made God, outta ignorance and fear

If God made man, then why the hell would he put us here?

I thought he's supposed to be the all loving...

The same God who let Hitler put the Jews in the oven

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aj.

Den tog.

Trivia.

David Bowies fru kom på David Bowie och Mick Jagger, nakna tillsammans i en säng. Sexuella aktiviteter? Det har hon både nekat och jakat.

Hum hum, det tål att tänkas på. Vad går att göra naken i sängen tillsammans med ytterligare en naken man? Citera Strindberg, måhända.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hum hum, det tål att tänkas på. Vad går att göra naken i sängen tillsammans med ytterligare en naken man? Citera Strindberg, måhända.

Det gör jag och mina killkompisar.

Nä juuustja, jag haaar ju inga!!

Ovan: samma tonfall som den fina sketchen: "vad gööör han? Han stoppar baaajs i maaten"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör jag och mina killkompisar.

Nä juuustja, jag haaar ju inga!!

Ovan: samma tonfall som den fina sketchen: "vad gööör han? Han stoppar baaajs i maaten"

Bwhahahah! "Det som var så nära!". Skönis.

Ey, hur fan kom vi in på det? Du leder oss alla på villovägar, okki- pokki- poo. Jag ska nog sova nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bwhahahah! "Det som var så nära!". Skönis.

Ey, hur fan kom vi in på det? Du leder oss alla på villovägar, okki- pokki- poo. Jag ska nog sova nu.

Nej! Inte nu! Det är bara en tidsfråga tills vi börjar diskutera existentialism och marxism, och då är mitt mål uppnått...

MO-ha, MO-HAHA, MOOOHAHAHA!!!

Grr.

B-sidan på Bowie's Low är verkligen, öhm, paralyserande...spooky.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gissar nog på gener, men man inte fattar på sig dem förrän man är lite äldre. tror inte det är uppfostran, eller, kanske "BLI BÖG UNGJÄVEL, BÖRJA GILLA GUBBRÖV ELLER FÅ STRYK TILLS DU INTE KAN STÅ, LIGGA ELLER SITTA!!!" är väl ett rätt bra argument för att bli bög. men gissar på gener

BTW, mina tår luktar mögelost

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tror du är orsaken till att folk blir heterosexuella?

På grund av den biologiska driften att föröka sig. Det handlar om genetiskt nedärvd instinkt. Den instinkten finns inte hos homosexuella (väljer man en partner man inte kan fortplanta sig med, ska man helt enkellt inte fortplanta sig).

Ta mig inte fel nu, jag anser knappast att man borde döda, skada eller ens diskriminera homosexuella (vilka vissa fått för sig att jag vill). Dock ställer jag mig negativt till de homosexuellas "rätt" till provrörsbefruktning. Anser att de borde få adoptera barn dock...

@Skribb

FAKTUM: Det fanns en person som hette Jesus, som föddes i Betlehem, påstod sig vara guds son och judarnas konung och hängdes på kors av Pontus Pilates.

FAKTUM: INGEN religion har hittats på av en regering. Snarare har religioner startat regeringar.

FAKTUM: VI SNACKAR INTE BISEXUALLITET UTAN HOMOSEXUALITET

FAKTUM: DU ÄR EN KONSPIRATORISK SKITUNGE SOM MÅSTE SÄTTA SIG UPP MOT ALLA SOM TYCKER ANNORLUNDA ÄN DU.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...