Jump to content

Homosexualitetens orsak.


darkjak
 Share

Vad tror du är orsaken till att folk blir homosexuella.  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men gå och dö ditt jävla äckel. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

§1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet.

Vi har något som kallas yttrandefrihet, och religions frihet i detta avlånga land. Men gta sajten kanske står över svearikes lagar, och internationella lagar?

Enligt alla världens religioner är detta en synd, något att förkasta. Så äckla dig över judar, muslimer, hinduer, buddhister också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har något som kallas yttrandefrihet, och religions frihet i detta avlånga land. Men gta sajten kanske står över svearikes lagar, och internationella lagar?

Enligt alla världens religioner är detta en synd, något att förkasta. Så äckla dig över judar, muslimer, hinduer, buddhister också.

Menade du det sista till skribb så svarar jag (och han) på detta vis;

Han, som jag, avskyr religioner. Alla religioner. Islam, hinduism, judendomen och även satanismen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Big bang och en rad kemiska reaktioner. Förstår inte hur folk inte kan förstå att "gud" hittades på pga rädsla för det okända. Skamligt att det tros på än idag. :wub:

Your god is dead and only the ignorant weep. And if you claim there is a hell, then we shall meet there!"

- Friedrich Nietzsche

Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.

- Seneca

Christianity is the most ridiculous, the most absurd, and bloody religion that has ever infected the world

- Voltaire

All religion, my friend, is simply evolved out of fraud, fear, greed, imagination, and poetry

- Edgar Allan Poe

If I had to choose a religion, the sun as the universal giver of life would be my god.

- Napoleon Bonaparte

Religion has caused more harm than any other idea since the beginning of time. There's nothing good I can say about it. People use it as a crutch.

- Larry Flynt

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Big bang och en rad kemiska reaktioner. Förstår inte hur folk inte kan förstå att "gud" hittades på pga rädsla för det okända. Skamligt att det tros på än idag. :wub:

Jo jag instämmer, men jag anser att religionen hur som helst är ett viktigt inslag i vårt samhälle.

Men det är ju bra det, då har du ju samma åsikter som mig. Jag är darwinist, erkänner dom 88 naturlagarna precis som alla vetenskaps män.. Bara att det etablerade ockupationsmakterna fått det att framstå som något helt fel. Det är en rasbiologisk tro, bigbang och hela köret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad anledningen till homosexualitet är, vad jag tror att den är alltså.

Darkjak är ju helt jävla blåst, i detta avseendet. Eller, i de flesta sådana här diskussioner är han faktiskt det men detta måste ta priset. Älskar lebbar, för dem kan man ha trekant med (jävla kåtbock?  :o ) men hatar bögar, för de analsex-utövande jävlarna försöker sno våra tjejer  ^_^

Visst, du skulle bara kunna vara så korkad att du har träffat en homosexuell kille som har gjort så, oich sedan dragit alla över en kant, och tänkt: "Om den här bögen gjorde så, då är alla bögar såna".

Men jag tror inte det är så, jag tror faktiskt det är värre.  Hur det ligger till vet jag inte, men det är riktigt, riktigt illa.

Edit: Skulle vara kul att se vad KalleR:s och Stellhells åsikt i denna frågan är..

Jag älskar INTE lebbar. Jag älskar BISEXUELLA kvinnor (och, ja, jag är en kåtbock, and proud of it!). Fatta skillnaden!

Jag har INTE dragit alla bögar över en kant, jag har bara konstaterat att det finns homosexuella som gör på det viset. Om man är en homosexuell man så är kvinnor "None of your fucking buisness", åtminstånde på det planet...

Jag uttryckte dessutom min allra negativaste åsikt om homosexuella, och den är alltså INTE grov. D v s, jag är inte särskillt negativt inställd till homsexuella...

@ Mahalo

Jag sa ju för fasen att de flesta var bisexuella i Grekland! Jag har inte dissat bisexualitet överhuvudtaget. Jag har ju till och med uttryckt POSITIVA åsikter om det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta felformulering. Jag tycker, precis som både gamla och nya testamentet, att homo/bisexualitet är en synd. Men att döma och straffa är Guds sak.

Du har aldrig läst det avsnittet i bibeln. Eller hur?

Den homosexualitet som fanns på tiden bibeln är skriven är långt ifrån den som finns idag. Då var det äldre män (60+) som hade sex med små pojkar (5-10), som var tvugna att lyda för att personen var så mäktig.

Den som finns idag är när 2 personer av samma kön verkligen gillar varandra.

Ser du skillnaden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har aldrig läst det avsnittet i bibeln. Eller hur?

Den homosexualitet som fanns på tiden bibeln är skriven är långt ifrån den som finns idag. Då var det äldre män (60+) som hade sex med små pojkar (5-10), som var tvugna att lyda för att personen var så mäktig.

Den som finns idag är när 2 personer av samma kön verkligen gillar varandra.

Ser du skillnaden?

Jag har läst hela biblen.

Var har du fått den informationen ifrån? Visserligen var det på den tiden accepterat (bland de flesta folken) att både vuxna och barn och personer av samma kön hade sex. Samma sak med incest och t.o.m. djursex. Biblen förbjuder allt detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xogede, du som kan allt och mer därtill, skulle du inte kunna förklara för en idiot som mig själv varför homosexualitet är en synd? Är det lika syndigt som att föredra rödhåriga?

Därför att kärlek ska vara mellan en man och en kvinna, det är det som män och kvinnor är skapade för. Annars borde ju eran s.k. "evolution" ha sorterat bort det ena könet vid det här laget (eller ännu bättre, aldrig skapat det)?

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför att kärlek ska vara mellan en man och en kvinna, det är det som män och kvinnor är skapade för. Annars borde ju eran s.k. "evolution" ha sorterat bort det ena könet vid det här laget (eller ännu bättre, aldrig skapat det)?

Vem är det som har bestämt att kärlek ska vara mellan man och kvinna?

Våran evolution har inte sorterat bort något kön och homosexuella finns. Det flyter på hur bra som helst. Det enda problemet är alla människor som är rädda för det som är annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Big bang och en rad kemiska reaktioner. Förstår inte hur folk inte kan förstå att "gud" hittades på pga rädsla för det okända. Skamligt att det tros på än idag. :wacko:

Your god is dead and only the ignorant weep. And if you claim there is a hell, then we shall meet there!"

- Friedrich Nietzsche

Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.

- Seneca

Christianity is the most ridiculous, the most absurd, and bloody religion that has ever infected the world

- Voltaire

All religion, my friend, is simply evolved out of fraud, fear, greed, imagination, and poetry

- Edgar Allan Poe

If I had to choose a religion, the sun as the universal giver of life would be my god.

- Napoleon Bonaparte

Religion has caused more harm than any other idea since the beginning of time. There's nothing good I can say about it. People use it as a crutch.

- Larry Flynt

Håller med till fullo. Det roliga är att det enda vi tror på från den tiden är just gud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför att kärlek ska vara mellan en man och en kvinna, det är det som män och kvinnor är skapade för. Annars borde ju eran s.k. "evolution" ha sorterat bort det ena könet vid det här laget (eller ännu bättre, aldrig skapat det)?

Jaså, det ska det? Har Gud sagt det? Kom han ner från himlen och viskade det i ditt öra en natt?

Nej, jag trodde inte det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, om det bara fanns ett kön så skulle människan inte kunna föröka sig...

Men eran "evolution" har ju gjort så många under att det knappast kan vara ett problem för den att fixa ett mellanting mellan man och kvinna (som skulle ha bådas könsorgan). Exempel på detta finns redan i djur/växtvärlden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...