Jump to content

Homosexualitetens orsak.


darkjak
 Share

Vad tror du är orsaken till att folk blir homosexuella.  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag lever inte framför datorn som du.

Du har ju bevisat motsatsen genom att sitta på gtasajten hela dagarna och spamma ner och försöka vara den där coola killen som du inte kan vara i riktiga livet.

Nåja, jag lever inte framför datorn (inte bakom heller). Har andra intressen, och eftersom det är underförstått att du ville se mig som en datanörd utan vänner, så ska jag tillägga att jag har vänner också.

kthxdie

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du inte har gjort något vettigt alls på det här forumet och att inte många skulle sakna dig om du stack?

Haha, det där svaret kommer alltid, försöket att påvisa att den överlägsna "diskussionsmotståndaren" skulle vara en datornörd utan vänner.. Bra försök iallafall!

Random's "svar" var visserligen av det desperatare slaget, med det är R2D2's ursprungliga påstående också.

@skribb: Sjukdomen är alltså medfödd. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser inte R2D2:s påstående som desperat, snarare sant?

Om det är sant eller inte kan jag inte svara på (även om jag inte tror det). Men det är fortfarande desperat, eftersom:

1. Det innehåller inga argument och har överhuvudtaget inget med tråden att göra.

2. Det innehåller ett försök till psykisk påfrestning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...