Jump to content

Homosexualitetens orsak.


darkjak
 Share

Vad tror du är orsaken till att folk blir homosexuella.  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Homosexuella är just Homosexuella för att de inte har förstått vad det mellan deras ben är till för.

Det måste vara en slags rubbning. Det är ju något som inte klickar i huvet som det ska och därför inser de inte att det är meningen att det ska vara kille tjej o inte kille kille/tjej tjej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Homosexuella är just Homosexuella för att de inte har förstått vad det mellan deras ben är till för.

Det måste vara en slags rubbning. Det är ju något som inte klickar i huvet som det ska och därför inser de inte att det är meningen att det ska vara kille tjej o inte kille kille/tjej tjej

Hur är det då med BIs då? Dom tänder ju på båda..?

Dom tänder på fitta, dom tänder på kuk..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Forskningen börjar ju tydligen lista ut vad som orsakar homosexualitet och då lär det nog inte dröja så länge innan man börjar leta efter detta i fostervattenprov odyl och aborterar foster som riskerar bli homosexuella.

Jag har hört en del debatter i USA där man diskuterar följderna av detta.

Redigerad av magi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej inte om det var 2 tjejer ;), men vare killar så jävlar!

Ja, men nu är det så att du kommer nog aldrig få se två tjejer slicka varandra framför dig, och aldrig se två killar knulla framför dig, så sluta gråt och förstå att dom också är människor...

@Crice: Man vet aldrig med xenon.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA, LOL!

Tror inte du skulle peka och säga "Ni har något fel i huvudet" om 2 tjejer började slicka varandra framför dig. ^^,

Först säger ni att "homosexuella är inte mer sexuella än heterosexuella", och nu frågar du vad man ska göra om två tjejer plötligt började slicka varandra framför en. ;)

Själv skulle jag bara ha gått därifrån, men det är nog bara jag som har en sådan viljestyrka. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först säger ni att "homosexuella är inte mer sexuella än heterosexuella", och nu frågar du vad man ska göra om två tjejer plötligt började slicka varandra framför en. ;)

Saken är bara den att det ligger en sådan satans dubbelmoral i att homosexualitet är okej när det kommer till brudar [givetvis inte fula brudar, då - det ska vara plastiga Playboy-blondiner som ligger och pillar på varandra], men homosexuella grabbar är helt otänkbart.

Då är det ju inte homosexualiteten i sig man har problem med, utan homosexuella män.

Jaja, man får väl trösta sig med att personer som inte kan acceptera [manlig] homosexualitet bara är efter sin tid, och kommer att antingen dö med sina fördomar eller lära sig inse hur kärleken fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inget fel på bögar, bara dom inte är framför mig och kladdar. Visst, dom lär ju få hångla överallt där hetros får hångla, men då tittar jag bara åt ett annat håll.

Skulle aldrig kunna gå fram till två bögar och säga: "Gå och hångla någon annanstans", tycker all kärlek är vacker.

Sen lebbar gillar jag inte så mycket faktist... Visst, om scenariot som jag skrev skulle hända skulle jag kolla, eftersom jag aldrig varit med om det. [Förutom .AVI-filmer då.], men jag skulle nog inte bli kåt av det. Bara om det är någon jag verkligen gillar, och nån till tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att våga säga det? Alla jag känner IRL vet att jag hatar faggots

Jo, jo, givetvis törs du, på ett väldigt machoaktigt vis, förbanna bögar och deras onda ritualer med sådana du vet blir tvungna att nicka och hålla med, men detta betyder ju inte att du går i den store Åke Greens fotspår och faktiskt talar om för folk som bryr sig att du avskyr homosexuella. Om RFSL besökte din klass imorgon skulle du ju inte kunna motivera ditt hat för bögar, eftersom det ligger på grunder som du inte riktigt förstår själv.

Som du säkert vet blev folk på 30-talet vettskrämda av folk utan vit hy, och gamla tanter viskar än idag "svartskalle" till deras vänninor då en mörkhyad går förbi. Du kommer antagligen bli likadan, bara att du spottar i gatan från din sittplats på ålderdomshemmet då en homosexuell går förbi, men generationen efter dig kommer vara öppnare.

Du är ett fossil. Grattis.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saken är bara den att det ligger en sådan satans dubbelmoral i att homosexualitet är okej när det kommer till brudar [givetvis inte fula brudar, då - det ska vara plastiga Playboy-blondiner som ligger och pillar på varandra], men homosexuella grabbar är helt otänkbart.

Då är det ju inte homosexualiteten i sig man har problem med, utan homosexuella män.

Tyvärr är det oftast som du säger. Själv anser jag dock att homosexualitet är lika fel oberoende av om det är män eller kvinnor, och skulle aldrig kunna tänka mig att stanna kvar och titta på om ett sådant scenario skulle inträffa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...