Jump to content

Homosexualitetens orsak.


darkjak
 Share

Vad tror du är orsaken till att folk blir homosexuella.  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okka: Tyck vad du vill, det var mina åsikter.

Och jag håller med på det mesta, jag anser bara att det inte var bra skrivet, dvs. värt att dra till med en: "har du skrivit det där?" då det var ganska uppenbart att du hade skrivit det med ett skrivspråk där hälften av alla fraseringar kretsade kring begrepp som bögsex och kukar i röven.

Men, hey, whatever, man.

Tyck vad du vill, du med, förresten! Så tycker jag mitt! Så tycker vi tillsammans!

Ibland samma sak.

Hoo-fuckin'-ray.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Homosexualitet är bara ett påhitt. Det är något vissa får för sig bara. Av olika anledningar...

Varför har så många homosexuella problem med att "komma ut" och kanske håller på det hela livet? Om det bara är ett "påhitt" (som om man blev det för skoj skull) skulle det ju inte vara ett problem. "Äh jag tycker att det är jobbigt, jag tar och älskar tjejer istället" borde ju alla "hemligbögar" tänka.

Ca 10% av jordens befolkning är homosexuella, är alla dessa fejkare och gör det bara för dom fått för sig det menar du?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har så många homosexuella problem med att "komma ut" och kanske håller på det hela livet? Om det bara är ett "påhitt" (som om man blev det för skoj skull) skulle det ju inte vara ett problem. "Äh jag tycker att det är jobbigt, jag tar och älskar tjejer istället" borde ju alla "hemligbögar" tänka.

Ca 10% av jordens befolkning är homosexuella, är alla dessa fejkare och gör det bara för dom fått för sig det menar du?

Ja precis. Det kan delvis bero på att det är ett sätt att sticka ut. Människan är beroende av att sticka ut, vissa mer än andra, och det finns även dom som inte känner att dom behöver göra det alls.

Det kan bero på förvirrande barndom eller förvirrande upplevelser.

Människan är skapad för att föra generna vidare. Det är omöjligt för en homosexuell.

Och om det nu skulle vara "meningen" att killar och killar, och tjejer och tjejer skulle kunna ha sexuella relationer, varför finns då risken för AIDS?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och om det nu skulle vara "meningen" att killar och killar, och tjejer och tjejer skulle kunna ha sexuella relationer, varför finns då risken för AIDS?

Är du dum eller?

Det är lika stor risk att få det när man är tjej+kille också.

"Om det nu skulle vara meningen att man kan vara satanist, varför kan man då få mässlingen?"

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stå fast vid vad du vill, jag tycker fortfarande att du är dum i huvet.

Jag älskar hur hårdheten i explicita uttalanden blandat med de sofistikerade förningssättet, real okkistilistiskt, sprider sig.

Fuck-a-doodle-doo, ni äro alla idioter om ni har något emot homosexuella.

Fri kärlek! Yeah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget slår okka's stil att skriva och hans uttalande, han är smartare än vad du kommer att bli.

Det var inte det jag försökte göra, likna okka. Jag kommer aldrig kunna få mina åsikter att låta lika gulliga men ändå klockrena som bara okka kan.

Lät det så, visst, men jag sa bara vad jag tyckte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...