Jump to content

Homosexualitetens orsak.


darkjak
 Share

Vad tror du är orsaken till att folk blir homosexuella.  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Idiotfan, tråden handlar om teorier och jag drog upp min men endå kan inte ni förklara era egna, bra tänkt.

Den inskränkte går till attack! Din syn på homosexuella är ålderdomlig och helt åt helvete. Du har säkert inget emot lesbiska, bara för att du tycker "bögar" är äckliga så har de inte rätt att existera. De som trycker ner homosexuella på det sätt du gör är lika fega som rasister.

"Åh nej, en bög, han är dum i huvudet för att han gillar killar!"

"Åh nej, en neger, han är dum i huvudet för att han har annan hudfärg!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den inskränkte går till attack! Din syn på homosexuella är ålderdomlig och helt åt helvete. Du har säkert inget emot lesbiska, bara för att du tycker "bögar" är äckliga så har de inte rätt att existera. De som trycker ner homosexuella på det sätt du gör är lika fega som rasister.

"Åh nej, en bög, han är dum i huvudet för att han gillar killar!"

"Åh nej, en neger, han är dum i huvudet för att han har annan hudfärg!"

Okej...JÄTTE bra resonemang.

Nej, jag har inget emot lesbiska och inget emot bögar heller (Min lärare är faktiskt bög) så om du ska börja jämföra mig med rasister så kan du kolla upp lite fakta först. Jag gör ingen skillnad på folk och folk. Jag tror att det beror på en sjukdom ÄVEN fast jag inte har något emot bögar är det SÅ jävla svårt att förstå !?

Varför skulle det INTE kunna vara en sjukdom !? Ge mig ett jävligt bra exempel så är jag tyst.

Och tillsist så måste jag säga att det verkar vara du som är det inskränkte. Vidga dina vyer lite gå bort från datorn EN gång om året och se på världen från lite olika synvinklar, Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att om man har en sjukdom, så är man sjuk, dvs. det är något fel på kroppen. Så du säger indirekt att det är fel att vara bög.

Ja, det är fel att vara bög och lesbisk, Något är ju självklart fel med männsikan. Jag säger inte att det påverkar själva personen i sig men någonting är ju fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den inskränkte går till attack! Din syn på homosexuella är ålderdomlig och helt åt helvete. Du har säkert inget emot lesbiska, bara för att du tycker "bögar" är äckliga så har de inte rätt att existera. De som trycker ner homosexuella på det sätt du gör är lika fega som rasister.

"Åh nej, en bög, han är dum i huvudet för att han gillar killar!"

"Åh nej, en neger, han är dum i huvudet för att han har annan hudfärg!"

Bra sagt.

Runar: Datornördsanklagelserna kommer alltid upp, jag har Curly har rätt bra koll på vad som händer i världen utanför datorn.

Det är inte en sjukdom eftersom det är en sexuell läggning. Det är kärlek. Varför kan de inte få älska vem de vill?

Mr Tobbe: Jag tror nog att ungen som br på ett barnhem och delar en kvadratmeter med tre andra ungar får det lite bättre här i Svergie, oavsett ifall föräldrarna lever i ett enkönat eller tvåkönat förhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra sagt.

Runar: Datornördsanklagelserna kommer alltid upp, jag har Curly har rätt bra koll på vad som händer i världen utanför datorn.

Det är inte en sjukdom eftersom det är en sexuell läggning. Det är kärlek. Varför kan de inte få älska vem de vill?

Mr Tobbe: Jag tror nog att ungen som br på ett barnhem och delar en kvadratmeter med tre andra ungar får det lite bättre här i Svergie, oavsett ifall föräldrarna lever i ett enkönat eller tvåkönat förhållande.

Är du också dum i huvet!? Ja, Det klassas som en sexuell lägning men det kan ju lika gärna vara en sjukdom. Vafan snackar du om kärlek för!? Vi snackar om orsaken till VARFÖR personer är homosexuella !!

Helt plötsligt blir inte en normal människa kär i någon av samma kön! Någonting är ju fel på människan annars skulle ju alla vara bisexuella.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den inskränkte går till attack! Din syn på homosexuella är ålderdomlig och helt åt helvete. Du har säkert inget emot lesbiska, bara för att du tycker "bögar" är äckliga så har de inte rätt att existera. De som trycker ner homosexuella på det sätt du gör är lika fega som rasister.

"Åh nej, en bög, han är dum i huvudet för att han gillar killar!"

"Åh nej, en neger, han är dum i huvudet för att han har annan hudfärg!"

Instämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu trodde jag att du var en liten homofob som var rädd för bögar, men jag tänker inte be om ursäkt.

Att det skulle vara en sjukdom är helt absurt i mina ögon. Jag är långt ifrån intresserad av dessa frågor och tänker därför inte ge denna debatt några vidare inlägg efter detta. Men om det skulle vara en sjukdom, då kan man ju lika gärna börja kalla alla avvikelser från "normalt" beteende för sjukdomar. Homosexualitet är, i mina ögon, någonting man bara blir, utan större anledning. Har svårt att tänka mig att någon är homosexuell från födelsen. Nä, jag vet inte någon exakt anledning.

Ska jag bort från datorn för att vidga mina åsikter? Hört talas om...INTERNET?! Folk från hela världen som delar med sig av sina åsikter.

Tycker förresten att du ska lugna ner dig lite och använda vårdat språk, då blir du mer tagen på allvar.

Bevisat? Man kan inte bevisa att man inte är någonting, det går bara inte. Och sluta förolämpa alla oliktänkande, bara för att alla inte har samma åsikt som du så behöver man inte ha lägre intelligens. Nu säger jag emot mig själv på ett sätt med min syn på religion, men det är en annan sak, jag bor alldeles för långt upp i hatets rumpa.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du också dum i huvet!? Ja, Det klassas som en sexuell lägning men det kan ju lika gärna vara en sjukdom. Vafan snackar du om kärlek för!? Vi snackar om orsaken till VARFÖR personer är homosexuella !!

Helt plötsligt blir inte en normal människa kär i någon av samma kön! Någonting är ju fel på människan annars skulle ju alla vara bisexuella.

Nejdu, jag är verkligen inte dum i huvudet.

Ja, varför kan jag snacka om kärlek?` :lol: Kanske för att du verkar tro att bögar bara vill ha kuk i röven, men det är samma slags kärlek som heterosexuella känner, det var det jag ville få fram. Inte för att du lär fatta ;)

Jag vet inte vad du är Runar, men du borde lära dig att kontrollera din ilska, det är ett som är säkert :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu trodde jag att du var en liten homofob som var rädd för bögar, men jag tänker inte be om ursäkt.

Att det skulle vara en sjukdom är helt absurt i mina ögon. Jag är långt ifrån intresserad av dessa frågor och tänker därför inte ge denna debatt några vidare inlägg efter detta. Men om det skulle vara en sjukdom, då kan man ju lika gärna börja kalla alla avvikelser från "normalt" beteende för sjukdomar. Homosexualitet är, i mina ögon, någonting man bara blir, utan större anledning. Har svårt att tänka mig att någon är homosexuell från födelsen. Nä, jag vet inte någon exakt anledning.

Ska jag bort från datorn för att vidga mina åsikter? Hört talas om...INTERNET?! Folk från hela världen som delar med sig av sina åsikter.

Tycker förresten att du ska lugna ner dig lite och använda vårdat språk, då blir du mer tagen på allvar.

Bevisat? Man kan inte bevisa att man inte är någonting, det går bara inte. Och sluta förolämpa alla oliktänkande, bara för att alla inte har samma åsikt som du så behöver man inte ha lägre intelligens. Nu säger jag emot mig själv på ett sätt med min syn på religion, men det är en annan sak, jag bor alldeles för långt upp i hatets rumpa.

En sjukdom behöver inte vara något negativt. Det är en sjukdom tror jag. Men det betyder inte att det är negativt.

Förövrigt så tycker jag att alla här på forumet dömmer alla så jävla snabbt så det är svårt att inte lacka efter idiot inlägg som detta: Curly

Den inskränkte går till attack! Din syn på homosexuella är ålderdomlig och helt åt helvete. Du har säkert inget emot lesbiska, bara för att du tycker "bögar" är äckliga så har de inte rätt att existera. De som trycker ner homosexuella på det sätt du gör är lika fega som rasister.

"Åh nej, en bög, han är dum i huvudet för att han gillar killar!"

"Åh nej, en neger, han är dum i huvudet för att han har annan hudfärg!"

@ Tweak: Du verkar inte ha några åsikter överhuvudtaget och du pratar bara om att "bögar kan också vara kära" vilket knappt hör till ämnet.

@ Alpha: Förlåt, trodde du var utav de trångsynta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Tweak: Du verkar inte ha några åsikter överhuvudtaget och du pratar bara om att "bögar kan också vara kära" vilket knappt hör till ämnet.

Jag har väldigt många åsikter, hade du orkat läsa hela min uppsats ner till slutet där det står "Diskussion" i stor fet text så kommer alla mina åsikter.

Jag pratar inte bara om varför man blir homosexuell, jag et, utan mer om homosexualitet i allmänhet. Hoppas det inte gör alltför mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har väldigt många åsikter, hade du orkat läsa hela min uppsats ner till slutet där det står "Diskussion" i stor fet text så kommer alla mina åsikter.

Jag pratar inte bara om varför man blir homosexuell, jag et, utan mer om homosexualitet i allmänhet. Hoppas det inte gör alltför mycket.

Jo det gör det eftersom jag pratat om varför man är/blir homosexuell så du har nog fört en disskussion med dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...