Jump to content

Homosexualitetens orsak.


darkjak
 Share

Vad tror du är orsaken till att folk blir homosexuella.  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vadå ser ner på homosexuella konstant.

Jag är en av jordens snällaste människor och har aldrig gjort någon någonting.

Du säger att jag konstant ser ner på homosexuella.

Vem säger det?

Var har du hört eller läst detta?

Känner du mig på något sätt?

Var snäll och berätta vad du har hört om mig.

Du verkar ju veta något om mig så var snäll och berätta var du hört detta.

Jag läste vad du skrev.

Om du springer runt och drar bögskämt så har du gjort någon illa. Bögarna alltså, fast de kanske inte räknas?

Du är alltså inte en av jordens snällaste människor. Problemet är kanske att du inte förstår det själv, för du jobbar på rödakorset, då kan man inte såra någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiter nog i vad det har för orsak. Ser dock inget fel i att vara homosexuell. En av mina gamla kompisar var homofil, sitter inte och hatar honom idag för det.

Men jag kanske borde göra det!? Det finns ju ganska många vassa argument till varför jag skulle det. Han kan till exempel inte göra barn med en annan man. Fan vad jag hatar honom för att han aldrig kommer få barn. Vi måste se till att överbefolka jorden så snabbt som möjligt, Indien och Kina har allt för stora försprång på oss nu. MINST fem barn per skalle! Och snabbt ska det gå. PRODUKTIVITET!

Enligt bibeln så ska en man inte ligga med en annan man så som han ligger med en kvinna. Och alla vi bokstavstroende kristna kan icke gå med på ett samhälle där män tillåts älska män och där kvinnor tillåts älska kvinnor (undantag naturligtvis för filmserier som "Lesbians In Love", "Lesbian Lickfest" och så vidare. DET ÄR SKÅDESPELERI! Glöm inte det). Det har inget att göra med att vi är fördomsfulla, vi vill bara väldigt gärna komma in i himlen, död åt bögar!

Edit: Nu glömde jag mitt skarpaste argument mot dessa kräk. Det är äckligt. Det är jätteäckligt med två snubbar som knullar varandra i arslet. Okej, jag vet vad era mothugg kommer bli: "du behöver inte titta" och annat sånt jävla trams. Jag hatar er bögkramare precis lika mycket som jag hatar bögar, judar och forskare med sina så kallade "bevis" för evolutionen. Vetskapen om att någonting sånt här försigår, inom Sveriges gränser, förmodligen i samma ögoblick som det här skrivs, får mig att må illa. Och förresten, vad är det för jävla försvar egenteligen? Behöver jag titta på när pedofiler våldtar småungar? Nej, naturligtvis inte. Tycker jag att dom ska få hålla på med det ändå. NEJ. Vad skiljer pedofili från homosexualitet?

Nej, nu börjar jag bara babbla. Godnatt alla bögkramare där ute (You go to hell, you go to hell and you die!).

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste vad du skrev.

Om du springer runt och drar bögskämt så har du gjort någon illa. Bögarna alltså, fast de kanske inte räknas?

Du är alltså inte en av jordens snällaste människor. Problemet är kanske att du inte förstår det själv, för du jobbar på rödakorset, då kan man inte såra någon.

Jag skojade med homosexuella hösten 1997 och jag har blivit trackaserad sedan dess på alldeles fruktansvärda sätt.

Det har pågått i 9 år.

Innan 1997 hade jag inga som helst problem med homosexuella i mer än 30 år.

Skulle jag helt plötsligt vara homofob i 30 års åldern?

Berättigar du trackaserier mot en människa under 9 år pga skämt som gjordes på skoj under en nollningsperiod?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
A year ago, the same group reported findings for gay men that showed their brain response to hormones was similar to that of heterosexual women.

In both cases the findings add weight to the idea that homosexuality has a physical basis and is not learned behavior.

http://www.cnn.com/2006/HEALTH/05/08/lesbi...s.ap/index.html

Eller inte.

Upp till var och en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...