Jump to content

Homosexualitetens orsak.


darkjak
 Share

Vad tror du är orsaken till att folk blir homosexuella.  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bobbo jag vet inte.. klart dom tar hand om barnet och uppfostrar det så som du&jag är uppfostrade, men jag är ändå emot det.. Känns helt enkelt inte rätt.. Klart du får tycka hur du vill, har inget emot det, man ändå borde sånt förbjudas..

Jo, det é klart. Jag accepterar dina synpunkter också förstås men vad skulle du själv säga om du fick klart för dig att du var homosexuell och vill ha barn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att killer som är homosexuella har extra mycket östrogen och att homosexuella tjejer har extra mycket testosteron. Men jag vet inte, tror bara det. ^_^

Tyckte att det platsade i "Gener", så jag röstade på det.

Det är väl så också? Alltså det är ju knappast någon "psykisk störning". :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kunde kunde lagt till en Vote: Annat i alla fall, alternativen känns få.

Personligen tror jag homosexualitet kan ligga latent i alla människor och att man gör ett val, kanske ett omedvetet val. I dagens samhälle är man antingen hetro eller homo, klart vissa är bi men de ses ner på liksom homosexuella. Om vi går tillbaka till antikens grekland var nästan alla män homosexuella och det var den socialt accepterade sexualiteten. Också schimpansen vilken är människans närmaste genetiska art lever i bisexuella förhållanden.

"Homosexualitet är onaturligt eftersom det behövs en av varje kön för att föröka sig"

Om man är homosexuell har man alltså ingen vilja att föröka sig? Detta stämmer absolut inte, alla människor har en drift att föröka sig, hetro eller homo. Varför tror ni homosexuella par vill kunna adoptera? Så att de ska ha något att kolla på likt fiskarna i ett akvarium? Nej anledningen är densamma som driver hetrosexuella par att adoptera.

That's all

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen tror jag homosexualitet kan ligga latent i alla människor och att man gör ett val, kanske ett omedvetet val. I dagens samhälle är man antingen hetro eller homo, klart vissa är bi men de ses ner på liksom homosexuella. Om vi går tillbaka till antikens grekland var nästan alla män homosexuella och det var den socialt accepterade sexualiteten. Också schimpansen vilken är människans närmaste genetiska art lever i bisexuella förhållanden.

"Homosexualitet är onaturligt eftersom det behövs en av varje kön för att föröka sig"

Om man är homosexuell har man alltså ingen vilja att föröka sig? Detta stämmer absolut inte, alla människor har en drift att föröka sig, hetro eller homo. Varför tror ni homosexuella par vill kunna adoptera? Så att de ska ha något att kolla på likt fiskarna i ett akvarium? Nej anledningen är densamma som driver hetrosexuella par att adoptera.

That's all

Tänker hålla med där till fullo så att jag slipper skriva det själv ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nullade, tror snarare på ngn typ av psykisk sjukdom XD ^_^

Du lär ju bli respekterad av samhället om du kallar homosexuallitet för en sjukdom. Folk får gärna va bögar för mig. dock kan man störa sej nått så grymt på bögar. jag fattar inte. bögar vill va med en annan man , varför i helvete då måste dom bli feminina? Borde dom inte bli über maskulina? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte sant att bögar är feminina. Kanske är vissa bögar det som har kommit ut.

Framförallt är det på TV och film bögar framställs feminina. Det är nog mest en fördom.

10% av alla människor är homosexuella. Var tionde kille beter väl sig inte som bögar på film?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...