Jump to content

10 Tecken på att du spelat för mycket GTA


Mervin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 198
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men herregud alltså , tror du jag är dum B):P

Alltså jag menar Los Angeles ser ju inte exakt ut som Los Santos och San fierro ser inte exakt ut som San Fransisco, R* har ju tagit dom städerna och i stort sett gjort om dom men det jag menar är om man kunde hoppa in i spelet typ om du fattar.

Varje gatuhörn är ju unikt i spelet, det finns ingen snutstation just där i San Fransisco och det finns inte Wang cars osv osv.

Dom har ju inte tagit San fransisco och gjort om varenda hus och varenda gata till San fierro trots allt ;)

Sedan skulle det ju va grymt om det trots allt va så. Då skulle man ju kunna besöka CJ's morsas hus och se Grove Street och allt annat i Los Santos :shifty:

Måste Kvåta.

Du, städerna är faktiskt rätt lika. San Fierro och dess verkliga likhet är hårfin. Nästan :blink:

sanfrancisco_806117_0.gif

csanfierro_806117_1.jpg

Tycker dock det var väldigt osmart av Rockstar att inte lägga in Alcatras. Det är ju känt. Dem har ju lagt in de mäst kända grejjorna. Och, ja. Är inte Alcatraz känt så vet inte jag vad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste Kvåta.

Du, städerna är faktiskt rätt lika. San Fierro och dess verkliga likhet är hårfin. Nästan :angry:

sanfrancisco_806117_0.gif

csanfierro_806117_1.jpg

Tycker dock det var väldigt osmart av Rockstar att inte lägga in Alcatras. Det är ju känt. Dem har ju lagt in de mäst kända grejjorna. Och, ja. Är inte Alcatraz känt så vet inte jag vad.

Fint där!

Tycker inte någon att denna tråden har gått ut på off-tropic? Ni får nog gå tillbaka till handlingen :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"tio tecken på att du spelar för mycket GTA"

Tror nog inte att det hör ihop riktigt mkt med bilden

Sa jag det?

Nej, vi var inne på det spåret. Offtopicspåret. Och jag fortsatte. Men nu sa du att vi var lite offtopic så nu borde vi gå ontopic.

Nåja.

Ett annat tecken; Du scannar radion hela dagen i hopp om att få fram någon av de radiostationerna som finns i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Du öppnar img tools och hoppas att du ska få en ny bil.

Du kör som en kratta, varför vara rädd om bilen? Bara att plocka en ny.

Om du vinner på lotto köper du en massa vapen, bara för att dom kan vara bra att ha.

Om du ska ta dig långt och inte orkar köra skriver du bara in "jumpjet" sen flyger du dit istället.

Varför landa ett plan när bara att hoppa fallskärm. Om nån står ivägen är det deras problem, dom bara respawnar nån annanstans.

Du tror att det bara finns snabbmat här i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...