Jump to content

10 Tecken på att du spelat för mycket GTA


Mervin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 198
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Måste sabba lite glädje med att säga att ca 5 av alla dom här över hundra tecknena är riktiga tecken.

- får en känsla av att du måste klottra över lila klotter du ser.

- Får för dig att gena genom praken

- Kommer på att du hittar bättre i spelets stad en i staden du bor.

Detta är riktiga tecken på att du spelat för mycket.

- Du hoppar upp på en bil och åker snålskjuts genom att skjuta på bilen en gång.?????

Gör du det är du ju bara helt dum i huvudet. Tror du att du får det från ett spel ska du antagligen slänga alla spel du någonsin ägt och aldrig mer gå in i en spel butik

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste sabba lite glädje med att säga att ca 5 av alla dom här över hundra tecknena är riktiga tecken.

- får en känsla av att du måste klottra över lila klotter du ser.

- Får för dig att gena genom praken

- Kommer på att du hittar bättre i spelets stad en i staden du bor.

Detta är riktiga tecken på att du spelat för mycket.

- Du hoppar upp på en bil och åker snålskjuts genom att skjuta på bilen en gång.?????

Gör du det är du ju bara helt dum i huvudet. Tror du att du får det från ett spel ska du antagligen slänga alla spel du någonsin ägt och aldrig mer gå in i en spel butik

Men vafan... tror du folk är seriösa och verkligen gör det? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igentligen.. Jag hittar tusen gånger bättre I tex. San Andreas än här I Umeå. Kan ta mig från en destination till en annan uan karta. Alltså har jag spelar för mycket? :)

Jag tror att runt 60 % som spelat GTA San andreas väldigt mycket kan hitta bättre i spelet än sin hemstad, så är det bara för i San Andreas vill du utforska allting, däremot, vill du utforska allt i Umeå ??

Sedan är trots allt San andreas mindre än en riktig stad så det borde vara lättare o hitta i spelet :D

Två till roliga tecken på att du spelat för mycket GTA här nere <_<

Nummer ?: När du dödar någon tror du att det kommer ramla stora sedelbuntar från kroppen (fickorna).

Nummer ??: Så fort du får en ny vän (polare) så tror du att du kan göra uppdrag hos honom.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att runt 60 % som spelat GTA San andreas väldigt mycket kan hitta bättre i spelet än sin hemstad, så är det bara för i San Andreas vill du utforska allting, däremot, vill du utforska allt i Umeå ??

Sedan är trots allt San andreas mindre än en riktig stad så det borde vara lättare o hitta i spelet <_<

Mjo, hela San Andreas är ju inte litet. Men det upplevs ju litet eftersom bilarna både accar och kör fortarre än IRL. Skulle du gå genom hela San Andreas så ... ja, resten kan du ju räkna ut. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, hela San Andreas är ju inte litet. Men det upplevs ju litet eftersom bilarna både accar och kör fortarre än IRL. Skulle du gå genom hela San Andreas så ... ja, resten kan du ju räkna ut. xD

ok, kanske du har rätt i ja, men skulle va grymt om San Andreas fanns på riktigt och man kunde typ besöka stället :lol:

Fast då skulle stället antagligen vara fyllt med turister som spelat spelet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igentligen.. Jag hittar tusen gånger bättre I tex. San Andreas än här I Umeå. Kan ta mig från en destination till en annan uan karta. Alltså har jag spelar för mycket? :lol:

Från ett ställe till ett annat är ju ingen fara, men släpp ner mig varsomhelst i VC och jag kan peka ut var de närmaste armor, vapen, health, vissa bilar och annat är. Try me! Ta en print så vet jag var du står.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha. ^_^

Någonsin hört talas om Kalifornien? :lol:

Men herregud alltså , tror du jag är dum :lol::)

Alltså jag menar Los Angeles ser ju inte exakt ut som Los Santos och San fierro ser inte exakt ut som San Fransisco, R* har ju tagit dom städerna och i stort sett gjort om dom men det jag menar är om man kunde hoppa in i spelet typ om du fattar.

Varje gatuhörn är ju unikt i spelet, det finns ingen snutstation just där i San Fransisco och det finns inte Wang cars osv osv.

Dom har ju inte tagit San fransisco och gjort om varenda hus och varenda gata till San fierro trots allt :)

Sedan skulle det ju va grymt om det trots allt va så. Då skulle man ju kunna besöka CJ's morsas hus och se Grove Street och allt annat i Los Santos :)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud alltså , tror du jag är dum :lol::)

Alltså jag menar Los Angeles ser ju inte exakt ut som Los Santos och San fierro ser inte exakt ut som San Fransisco, R* har ju tagit dom städerna och i stort sett gjort om dom men det jag menar är om man kunde hoppa in i spelet typ om du fattar.

Varje gatuhörn är ju unikt i spelet, det finns ingen snutstation just där i San Fransisco och det finns inte Wang cars osv osv.

Dom har ju inte tagit San fransisco och gjort om varenda hus och varenda gata till San fierro trots allt ^_^

Sedan skulle det ju va grymt om det trots allt va så. Då skulle man ju kunna besöka CJ's morsas hus och se Grove Street och allt annat i Los Santos :)

Hahahaha! :lol: Tror du jag är dum? Och ja, jag tror du är en aning små dum. :)

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Från ett ställe till ett annat är ju ingen fara, men släpp ner mig varsomhelst i VC och jag kan peka ut var de närmaste armor, vapen, health, vissa bilar och annat är. Try me! Ta en print så vet jag var du står.

Av någon anledning kan jag inte hitta lika bra i VC. Men som du säger, av extremt många bilder som postas här vet jag exakt vart det är. Så ska det vara också. Jag vill inte lämna GTA-serien ''olöst''.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...