Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur dåligt/bra är det här grafikkortet?

AMD Athlon XP 2800+

Det är det jag har.

Lägg märke till att jag inte kan ett skit om datorer.

Skrev du rätt där? Det du skrev är en processor, och hur bra den är beror på vilken socket den är, men oavsett vilken är det en helt okej processor idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur dåligt/bra är det här grafikkortet?

AMD Athlon XP 2800+

Det är det jag har.

Lägg märke till att jag inte kan ett skit om datorer.

Det är som sagt en CPU och inte ett grafikkort, så som grafikkort är det nog ganska sopigt :wub:

Som CPU är det OK, varken bra eller dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur dåligt/bra är det här grafikkortet?

AMD Athlon XP 2800+

Det är det jag har.

Lägg märke till att jag inte kan ett skit om datorer.

Högerklicka på skrivbordet, välj egenskaper, inställningar, avancerat och till sist bildskärmskort så kommer du se vilket grafikkort du har.

AthlonXP-serien var bra på sin tid men numera är det en budgetprocessor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrev du rätt där? Det du skrev är en processor, och hur bra den är beror på vilken socket den är, men oavsett vilken är det en helt okej processor idag.

Haha, eftersom ni säger det så skrev jag ju helt fel då, har aldrig intresserat mig för datorer, så jag vet inte ett skit :wub: . Hur bra/dåligt är detta grafikkortet då?

Nvidia Geforce FX 5200? Kanske behövs mer information om det, säg till isf, orkar inte skriva allt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, klart att den funkar, men jag tänkte att den kanske blir onödigt varm och att det funkar bättre med en bättre fläkt ? :wacko:

Nej funkar perfa med den boxade fläkten om du inte tänkt klocka, kör själv med den boxade och har inte upplevt några värmeproblem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P Heej, om man har köpt en 200GB IDE hårddisk och kopplat in den och startat windows och sen visar det sej att den bara är på 127 GB, vad har man gjort för fel då? ;)-_-

*Edit alltså hade en 80GB innan och la till den nya :D

Till ovanstående: Högtalarna kanske är dåliga? :rolleyes:

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P  Heej, om man har köpt en 200GB IDE hårddisk och kopplat in den och startat windows och sen visar det sej att den bara är på 127 GB, vad har man gjort för fel då? -_-  :D

*Edit alltså hade en 80GB innan och la till den nya :rolleyes:

Till ovanstående: Högtalarna kanske är dåliga? :P

Nej, högtalarna är skitbra, har dom som är till stereon, och den är det inget fel på, och det sprakar inte när jag spelar... Precis som att Winamp och WMP slöas ner om CPU'n belastas, även vid väldigt lite belastning, som tex när man öppnar en chattruta i MSN Messenger, så har det inte varit förut. ;)

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...