Jump to content

Hur kom du i kontakt med gtasajten?


Sikorka
 Share

Hur kom du i kontakt med gtasajten?, Hur upptäkte du "den"?  

258 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men i den där tobakstråden var det såhär. Stellan skrev såhär:Snuff.

Dock är det en gammal översättning från när man sniffade snus.

Å då skev jag att det fortfarande fanns sniffsnus och jaa, då började den diskussionen. Och där tyckte jag att jag hade rätt.

Finns helt säkert sniffsnus, Är dock inte insatt i snus så jag ska nog hålla käften om det.

Sen, Det är inte vad man själv tycker som är rätt, Det är majoriteten som bestämmer.

Majoriteten var i stort sett alla, Utom du som ligger i minoritet i nästan alla "diskussioner" du medverkar i.

Edajt: Post 3600

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 238
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns helt säkert sniffsnus, Är dock inte insatt i snus så jag ska nog hålla käften om det.

Sen, Det är inte vad man själv tycker som är rätt, Det är majoriteten som bestämmer.

Majoriteten var i stort sett alla, Utom du som ligger i minoritet i nästan alla "diskussioner" du medverkar i.

Mm. Men i den diskussionen hade jag faktiskt rätt för en gångs skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm. Men i den diskussionen hade jag faktiskt rätt för en gångs skull.

I diskussioner har alltid majoriteten rätt till motsatsen bevisas

@Kebab: Nu hänger jag inte med här, Var han helt ute i Tobakstråden eller fick han några stycken med sig?

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i den där tobakstråden var det såhär. Stellan skrev såhär:Snuff.

Dock är det en gammal översättning från när man sniffade snus.

Å då skev jag att det fortfarande fanns sniffsnus och jaa, då började den diskussionen. Och där tyckte jag att jag hade rätt.

din outvecklade hjärna kommer aldrig förstå sig på meningsuppbyggnaden på den meningen, så bara glöm det. Du tror du har rätt, och eftersom du lider av mytomani så ljuger du för dig själv för att få det att låta som det var du som hade rätt.

När jag argumenterade emot dig, för att bevisa att du har fel så säger du saker som "Aja, du hade fel. Nu lägger vi ner diskussionen". Det är den som är fel som ska lägga ner en diskussion, inte den som har rätt. Och du hade absolut inte rätt i det du kom med.

Och det som jag markerat i din text; "tyckte jag att jag hade rätt". Hur kan en person vara så jävla blåst och försöka övertala folk om en sak fär dom tyckte att dom själva hade rätt?

Hade det här varit på medeltiden så hade dom avrättat dig om du kommer med saker som du bara tror är rätt i ditt eget perspektiv.

Så du menar att, om jag helt plötsligt får för mig att homosexualitet gror i svanskotan, och om man tar bort svanskotan kan man inte bli homosexuell. Ska jag försöka få alla att tro mig då, bara för jag tycker på ett visst sätt? Bara för man tycker man själv har rätt så betyder det inte automatiskt att man har rätt för det.

Men men, nu spelar det ingen roll. Vi har spelat ett parti poker med dig nu för att se vad du går för, och ja. Du har haft dina kort bakofram så vi har spelat skiten ur dig. Ha ett bra liv, du kommer inte ha det kul här längre. Ditt kaxiga beteénde och din "Jag är bäst" attetyd kommer sakta men säkert gräva en grop som du själv kommer trilla ner i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
En kompis tipsade om forumet: kalle.b tror jag att han heter. men gtasajten.com har jag väl vetat om när man sökte fusk till gta vice city (på den gamle goa tiden)

Hehe så rätt så -_-

Jag minns inte riktigt hur jag själv hittade sajten, men jag var hemma hos min syrra nån gång och fick låna hennes dator en stund. Och jag sökte på vice city fusk och tips. De var då jag hittade sajten första gången -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...