Jump to content

Hur kom du i kontakt med gtasajten?


Sikorka
 Share

Hur kom du i kontakt med gtasajten?, Hur upptäkte du "den"?  

258 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Haha okej. Jag har inte fått en enda varning än men. Du har säkert rätt. Men KalleR har så jävla fuckat fel om mig så jag var tvungen å skriva det där hehe.

Personal Message is your friend. Privata diskussioner, Bara du och KalleR.

Prova det.

Edajt: Vad då ny sida? Skit

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 238
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eeeh. För vad skulle jag va bannad? Haha.

Vi kan, om vi vill banna dig när vi vill, hur vi vill. Så kaxa inte, aldrig någonsin mot en mod/admin.

Vårt ord är eran lag. Lär dig det, och du kommer få det trevligare här.

(Iofs så har du väl sumpat det ganska rejält nu när du kaxat mot 2 admins redan. Lycka till i framtiden)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kan, om vi vill banna dig när vi vill, hur vi vill. Så kaxa inte, aldrig någonsin mot en mod/admin.

Vårt ord är eran lag. Lär dig det, och du kommer få det trevligare här.

(Iofs så har du väl sumpat det ganska rejält nu när du kaxat mot 2 admins redan. Lycka till i framtiden)

Jag vet att du kan banna mig. Men jag har inte brutit mot reglerna så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att du kan banna mig. Men jag har inte brutit mot reglerna så.

Allt är rellativt...

De kan tycka att du är oförskämd och banna dig för det.

Bara lägg ner diskutionen nu och ha roligt och trevligt på forumet istället SiXxe.

Du är lika välkommen som alla andra här. ^_^

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att du kan banna mig. Men jag har inte brutit mot reglerna så.

Jo. Han kan banna dig när han vill, Han kan banna dig för att du inte har samma favoritlåt som han om han vill.

Ingen av dom kommer förstås att göa det, Men dom bannar vem dom vill, För vad dom vill

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är mest irriterad för att du beter dig så jävla barnsligt mot stell och i allmänhet. Och nej. Jag tål inte kaxiga snorungar. Får jag möjligheten att bli av med dig tvekar jag inte.

Jag beter mig verkligen inte barnsligt mot stell. Däremot ber han sig barnsligt åt mot mig. Och förlåt för att jag kaxade med dig då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kaxat med dig en gång. Tål du inte det?

Ingen tål att du kaxar med en, Speciellt inte med argumenten du lägger fram.

Seriöst, Jag gillade petx mer än dig.

Men om du helt enkelt slutar med det du gör, Coolar ner dig några hekton så kanske du kan stanna kvar till Oktober

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen tål att du kaxar med en, Speciellt inte med argumenten du lägger fram.

Seriöst, Jag gillade petx mer än dig.

Men om du helt enkelt slutar med det du gör, Coolar ner dig några hekton så kanske du kan stanna kvar till Oktober

Amen förlåt för allting då. Att jag kaxade med KalleR. Men jag tänker inte ta tillbaka något om Stellan. Där var det faktiskt han som började hålla på med löjliga kommentarer och sånt. Men KalleR säger jag förlåt till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen förlåt för allting då. Att jag kaxade med KalleR. Men jag tänker inte ta tillbaka något om Stellan. Där var det faktiskt han som började hålla på med löjliga kommentarer och sånt. Men KalleR säger jag förlåt till.

Så dina uttalanden

"Dissad!"

"Jag vet inte var bara arg och skrev nåt tror jag"

"Mm det är det"

"Tål du inte det"

Är inte barnsliga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så dina uttalanden

"Dissad!"

"Jag vet inte var bara arg och skrev nåt tror jag"

"Mm det är det"

"Tål du inte det"

Är inte barnsliga?

Jo okej. Men det var inte i den här tråden jag och StellHell började bråka. Det var i en annan. Läs där så får du allt se. Men men. Kan vi inte glömma denna diskussionen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av det jag orkade läsa i Tobakstråden hade du skrivit

"Nää! han har inte rätt ge er nån gång"

^_^ Kanske bara jag, Men jag tycker det låter som om du har fel och är alldeles för rädd för att bekänna det.

Du har bett om ursäkt till KalleR, Yeah.. Jag tror inte han bryr sig det minsta, Får han chansen att banna dig imorgon så ryker du

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av det jag orkade läsa i Tobakstråden hade du skrivit

"Nää! han har inte rätt ge er nån gång"

^_^ Kanske bara jag, Men jag tycker det låter som om du har fel och är alldeles för rädd för att bekänna det.

Du har bett om ursäkt till KalleR, Yeah.. Jag tror inte han bryr sig det minsta, Får han chansen att banna dig imorgon så ryker du

Men i den där tobakstråden var det såhär. Stellan skrev såhär:Snuff.

Dock är det en gammal översättning från när man sniffade snus.

Å då skev jag att det fortfarande fanns sniffsnus och jaa, då började den diskussionen. Och där tyckte jag att jag hade rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...