Jump to content

Hur kom du i kontakt med gtasajten?


Sikorka
 Share

Hur kom du i kontakt med gtasajten?, Hur upptäkte du "den"?  

258 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 238
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mmm. Men jag har varit inne och kollat på gtasajten i över 2 år!

loel.

Du är som en smygrunkare som har suttit på en porrsida i 2 år, sen helt plötsligt så funkar inte ett filmklipp så du blir medlem på sidan för att klaga över att det inte fungerar.

För det är väl inte precis så man sitter och "leechar" i 2 år, sen kommer på att "ja, man kanske skulle bli medlem också".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

loel.

Du är som en smygrunkare som har suttit på en porrsida i 2 år, sen helt plötsligt så funkar inte ett filmklipp så du blir medlem på sidan för att klaga över att det inte fungerar.

För det är väl inte precis så man sitter och "leechar" i 2 år, sen kommer på att "ja, man kanske skulle bli medlem också".

Aldså. Du ska alltid vara emot allt och alla. Och för 2 år sen kanske jag kollade 3 ggr. Och nu för nån månad sen började jag på allvar kolla i forumet. Sen tänkte jag att det skulle va kul att skriva i forumet. Så då blev jag medlem. Svårare än så är det inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldså. Du ska alltid vara emot allt och alla. Och för 2 år sen kanske jag kollade 3 ggr. Och nu för nån månad sen började jag på allvar kolla i forumet. Sen tänkte jag att det skulle va kul att skriva i forumet. Så då blev jag medlem. Svårare än så är det inte!

Aldså, jag skrattar just nu.

Aldså, det var en gämförelse.

Aldså, du kan inte stava till alltså.

:ermm:

Hemma hos mig, tag med egna kondomer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*gnuggar ögonen*

Öhm, kan du ta om den meningen?

Försökte du förlöjliga mig eller var du bara dum?

Jag ordmärkte dig, alltså bryr jag mig om att du inte kan stava till det. Flickscout.

Ja jag kan ta om den meningen om du så gärna vill. Här kommer den:Och att jag inte kan stava till alltså? Ingen bryr sig lixom lilla du. Haha. Så nöjd ?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldså. Du ska alltid vara emot allt och alla. Och för 2 år sen kanske jag kollade 3 ggr. Och nu för nån månad sen började jag på allvar kolla i forumet. Sen tänkte jag att det skulle va kul att skriva i forumet. Så då blev jag medlem. Svårare än så är det inte!

Tror inte att StellMjäll har något emot mig. Så alla är att ta i. Finns iof en poäng i det stellhell skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att aktivt hänga på ett forum i 2 år innan man blir medlem är bara efterblivet.

Exempel.

Står du utanför ett nöjesfält och tittar på alla attraktioner i 2 år innan du bestämmer dig för att köpa en biljett och gå in?

Jag har aldrig sagt att jag aktivt hängt på forumet. Utan att jag aktivt hängt här ungefär 1 månad. Kanske lite mer. Sen bestämde jag mig för att bli medlem. Dumförklarad igen Stellhell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig sagt att jag aktivt hängt på forumet. Utan att jag aktivt hängt här ungefär 1 månad. Kanske lite mer. Sen bestämde jag mig för att bli medlem. Dumförklarad igen Stellhell.

Nope det blev han inte. Du däremot.

Du skrev detta:

"Mmm. Men jag har varit inne och kollat på gtasajten i över 2 år!" . :ermm::):o:):):lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt.

Säg inte att du har vart här i 2 år då, om du bara vart här i en månad. Och det är fortfarande lika retarded att sitta och smygrunka på ett forum i en månad innan man blir medlem.

Jag har varit här i 2 år. Men inte aktivt okej ? Och nej jag är inte 12 utan 14 och nej jag luktar inte kiss. Så haha! Dissad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...