Jump to content

Hur kom du i kontakt med gtasajten?


Sikorka
 Share

Hur kom du i kontakt med gtasajten?, Hur upptäkte du "den"?  

258 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vet inte om jag har skrivit här förut, men iaf...

Jag hade vart hos en kusin och spelade GTA1, skitkul!

Dock fick han spela när jag blev polisanmäld :)

Sen fick jag på något sätt en GTA-skiva, antagligen via någon av systrarnas gamla pojkvänner. (Jag har GTA- och en GTa2-skivan kvar här!)

Sen sökte jag väl lite efter nya gta-grejor som man kunde lägga in, banor bilar etc.

Så hittade jag Hultenius GTASajt på passagen, och då var den ganska nyöppnad (Jag var en av de första besökarna! ;) ).

Jag kom ihåg den, färgade linjer som avgränsare, massa konstiga stavfel, flera olika textfärger, länkar som inte funkade.

"^-UP TILL TOP-^" är ju en favorit!

Han var ju bara 12 år på den tiden, men *host*tom. jag stavar bättre än honom*host* :(

Sen såg jag en länk till "GTA3d"!

Där fanns massa bilder på Bilar i GTA3! Jag tankade ner alla och la på massa disketter ;)

Även dessa har jag kvar någonstans

Sen flyttades sidan över till Brinkster, och senare till GTASajten.com

När det inte fanns något kul kvar på sidan så hoppade jag in på forumet för att kolla vad det var.

Jag vill ju ha GTA3 då, så jag jagade efter det.

Och så hade jag sett någonstans att man blandade små och stora bokstäver (Vad fan, jag var ju en pygmé då!).

Så då blev det GTaJäGaReN.

"GTa" med litet "a", pga "GTa2"

Whops, blev lite långt.

Nu orkar ni säkert inte läsa :D

Jag tycker att Hultenius ska lägga upp sin gamla passagen-sida igen!

Kör man med sånna där "kolla-hur-sidor-såg-ut-förr"-grejor så fungerar inte hela sidan.

Nej, nu har jag skrivit nog för denna veckan! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 238
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Ehm.. Ni som joinade gtasajten.. Gjorde ni det för att snacka om gta eller för att snacka i Allmänt, Off-topic m.m?

Från första början gjorde jag det bara fråga om GTA...

Trodde det här var nåt jag skulle vara på en månad högst och sen försvinna. Och där ser man ju hur det gick. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Skulle gärna berätta en likadan saga som jägarn...men det finns ingen...jag tror att det va en kompis som snackade om att han blev bannad härifrån, (kan blandaihopp med en annan sida) så jag vill kolla vad han blev bannad för, sen kollade jag på hela forumet, och jaa jag reggade mig inte direkt...men efter ett litet tag så ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...