Jump to content

Hur kom du i kontakt med gtasajten?


Sikorka
 Share

Hur kom du i kontakt med gtasajten?, Hur upptäkte du "den"?  

258 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 238
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tror jag redan har röstat tidigare i denna tråden och då röstade jag "Vet inte". Men nu minns jag att jag sökte efter GTA 3 fusk ungefär när det kom ut. Då hittade jag en passagen sia som var stängd men länkade till gtasajten.com istället. Sedan så kom GTA Vice City och då började jag kolla in forumet en hel del, och till slut reggade jag mig för att snacka om GTA SA när det fick en egen del på forumet. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T],Aug 13 2005, 17:17] Jag bryr Mig inte om vad Du tycker.

BOT

Tycker att det är coolt att du skriver det. En personlig grej liksom.

---------------------------------------------------------------------------------

Precis som Yukiz, har nog oxå svarat här innan men kommer inte ihåg. Tror att jag sökte efter info om GTASA, så stötte jag på den här sjaten och jag trivs. Har aldrig varit medlem i ett forum innan och stannat. Men stämmningen är skön här och man har lärt känna en del som man pratar och skojar med.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

8. Det heter inte gubbe. Det heter användare.

52. Det är mot reglerna att ha flera "gubbar" eller "tanter".

Orka, Du vet vad jag menar...Har glömt både namnet och lösenordet till min gamla iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...