Jump to content

Sex Och Sånt


Sofie
 Share

Recommended Posts

När jag var hos en kompis så såg jag en film(trodde att han hadde laddat ner en rolig film) den hete typ alex angus full.När jag startar den så är det 2 killar som är lite fulla(spolar fram).När jag har spolat fram den så kommer det att en h....a k......ar en av de gubbarna.5 min senare så kommer min kompis upp(han hade varit och ätit) så visar jag honom den.Han spolar fram den tills en h....a suger av en av.Det var sista gången jag såg en porr film. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nån mer som inte fått upp den nångång? hände mig en gång.. anser mig själv som värsta avelshingsten, men av nån anledning så ville den bara inte.

blev gaanska nojig. vill inte att kodden slutar funka när man är 20. och sen var det lite ångest också. bara 'ehum.. eeh.. jag tror inte att den vill..' :">

roligaste platsen ni haft sex på? för mig är det nog en såndär liten tåghållplats. mitt i vintern.. men jag hade bara nästan sex. bruden ville. inte jag. av nån anledning.. ;)

och detdär med ålder: för att få ha sex så måste båda ha fyllt 15 år. annars är det olaglig pr0n.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

QUOTE (HOWHOW @ May 21 2005, 20:50)

Coca-cola är faktiskt gott.

Men Fanta är godare...
Cider är godast av alla drycker!!!! ;)

Oralsex är det inget fel på, däremot analsex, urgh, det är fan för bögar.

Precis min åsikt!

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...