Jump to content

Sex Och Sånt


Sofie
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Topp3 utan nolla? Vad babblar ni om? Jag tog det där som en förolämpning.

Hon försökte blowjoba mig, men det gick inget bra. Mer behöver ni inte veta. Ni får, men inte över forumet.

SanFierroDude: Det här är en tråd som vilken annan som helst, den bör inte låsas så länge det hålls seriöst.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topp3 utan nolla? Vad babblar ni om? Jag tog det där som en förolämpning.

Hon försökte blowjoba mig, men det gick inget bra. Mer behöver ni inte veta. Ni får, men inte över forumet.

SanFierroDude: Det här är en tråd som vilken annan som helst, den bör inte låsas så länge det hålls seriöst.

Haha, seriös?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topp3 utan nolla? Vad babblar ni om? Jag tog det där som en förolämpning.

Hon försökte blowjoba mig, men det gick inget bra. Mer behöver ni inte veta. Ni får, men inte över forumet.

SanFierroDude: Det här är en tråd som vilken annan som helst, den bör inte låsas så länge det hålls seriöst.

Jag vill veta mer :lol:

hade hon liten mun.?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill veta mer :lol:

hade hon liten mun.?

Hon var liten hela hon. Fast hon var inte direkt en pryd tjej, hon hade gjort sitt med rätt många innan, så jag är inte så säker på att det var munnen hennes det var fel på. (Skryt)

Hon är elak. Hon lurade mig att ge henne oralsex när hon hade mens. Det var äckligt, och jag har men för livet. Så jag håller med Cortez i hans tidigare uttalande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här disskusionen har hållits förr... :lol:

Trevligt, häng på denna då..

Utan sex är vi inget, skulle inte folk knulla skulle inte folk komma och då skulle inga knulla.

det är livets mening. + att det är oerhört skönt att knulla ^_^

@BroDD, hoppas inte att du snackar om mig för då kan jag tipsa dig om läs glasögon.. Patetisk, snacka om att lägga in ord.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan! Vad är det här för nonsens? finns det ingen här som vill tillfredställa sin kvinna?

Väldigt jävla själviskt. Ta mitt råd och ändra tankeställning. Så ska ni få se att ni kommer att få mycket tillbaka.

Det som man måste veta är att: "slicka fitta för första gången är väldigt likt den dag man får i sig sin första öl. Det är helt enkelt en smak man måste vänja sig med, för att kunna njuta av." Ha ho!

Så länge tjejen är fräsch, tar hand om sin kropp, och inte luktar som en gubbe som varit på en 3 dagars fisketur därnere, så kan jag konstatera att slicka fitta kan vara riktigt roligt.

Man måste ge, för att få.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt, häng på denna då..

Utan sex är vi inget, skulle inte folk knulla skulle inte folk komma och då skulle inga knulla.

det är livets mening. + att det är oerhört skönt att knulla :lol:

@BroDD, hoppas inte att du snackar om mig för då kan jag tipsa dig om läs glasögon.. Patetisk, snacka om att lägga in ord.

Du som ska fixa glasögon.. quota ja dig.. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får knulla, men inte göra barn....tror jag.

En brud i mina områden fick barn strax innan hon blev 16... Jag frågade runt hur lång tid det var kvar tills hon var 16, men det enda jag fick reda på var "Ett par månader". Så om hon blev gravid innan hon var 15, hehe, vad skulle hänt? =)

@Mahalo: Rättning. Man måste ge för att få, om man inte väljer sina ord rätt. Men det borde väl inte vara några problem för dig, så länge du inte är hög.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan! Vad är det här för nonsens? finns det ingen här som vill tillfredställa sin kvinna?

Väldigt jävla själviskt. Ta mitt råd och ändra tankeställning. Så ska ni få se att ni kommer att få mycket tillbaka.

Det som man måste veta är att: "slicka fitta för första gången är väldigt likt den dag man får i sig sin första öl. Det är helt enkelt en smak man måste vänja sig med, för att kunna njuta av." Ha ho!

Så länge tjejen är fräsch, tar hand om sin kropp, och inte luktar som en gubbe som varit på en 3 dagars fisketur därnere, så kan jag konstatera att slicka fitta kan vara riktigt roligt.

Man måste ge, för att få.

Moraltant, men du verkar ganska mycket äldre en mig så jag ska ta åt mig det, tack mahalo :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt, häng på denna då..

Utan sex är vi inget, skulle inte folk knulla skulle inte folk komma och då skulle inga knulla.

det är livets mening. + att det är oerhört skönt att knulla ^_^

@BroDD, hoppas inte att du snackar om mig för då kan jag tipsa dig om läs glasögon.. Patetisk, snacka om att lägga in ord.

JOJO...det där fattar jag med...syftade på det där om ålder och lagen... :D

Nu åter till sex-snacket!

förresten: är alla killar fnittriga när det är sex och samlevnad i skolan? fattar inte vad som är så jävla pinsamt! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JOJO...det där fattar jag med...syftade på det där om ålder och lagen... :D

Nu åter till sex-snacket!

förresten: är alla killar fnittriga när det är sex och samlevnad i skolan? fattar inte vad som är så jävla pinsamt! :lol:

Slår vad om att du är sån själv ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...