Jump to content

Sex Och Sånt


Sofie
 Share

Recommended Posts

Jag blev fnittrig en gång för våran lärare fick typ orgasm när hon berättade om sex. hon sa typ "sex är så himla skönt. ooohhhh, det är så skönt. oooooohhhhhh!!! aja hur som hällst så....."

alla börja titta på alla och jag sprang därifrån. vem vill se en 60 åring få orgasm?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag blev fnittrig en gång för våran lärare fick typ orgasm när hon berättade om sex. hon sa typ "sex är så himla skönt. ooohhhh, det är så skönt. oooooohhhhhh!!! aja hur som hällst så....."

alla börja titta på alla och jag sprang därifrån. vem vill se en 60 åring få orgasm?

HAHAHAHA VA FAN!!! ja började skratta så ja fick ont i magen.. o så blev ja äcklad.... hur fan kunde hon få orgasm? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig varit full och tänker inte bli heller, att ha sex på fyllan är det dummaste man kan göra då det inte är lika skönt.

Du har aldrig varit full, aldrig haft sex på fyllan, men ändå vet du att det inte är lika skönt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev fnittrig en gång för våran lärare fick typ orgasm när hon berättade om sex. hon sa typ "sex är så himla skönt. ooohhhh, det är så skönt. oooooohhhhhh!!! aja hur som hällst så....."

alla börja titta på alla och jag sprang därifrån. vem vill se en 60 åring få orgasm?

Hahha, fyfan :lol: . Fast "lite" äckligt också...

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har aldrig varit full, aldrig haft sex på fyllan, men ändå vet du att det inte är lika skönt  :lol:

Det är bevisat då Alkohol bedövar endel av kännseln. Vilket även då resulterar i att Sex inte är lika skönt att ha på fyllan.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bevisat då Alkohol bedövar endel av kännseln. Vilket även då resulterar i att Sex inte är lika skönt att ha på fyllan.

Jaja... det sägs så hur vet du att det är snat.?

tror du på allt du hör.?

borde du inte göra... testa :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som blivit påkommen när dom kollade på porr ?:lol:

Aldrig hänt mig ^_^

Men min syrra hittade porrfilmer i papperskorgen ,

Hahahaa !

Bor inte hemma, och polisen har inte stormat ännu heller(Warez)..

Inte när jag bodde hemma heller :D

Så nej det har jag inte.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående att sjuksyrrorna ska kolla in kuken så gjorde min det.

Eller ja hon skulle känna om kulorna satt rätt eller nåt sånt

fast det var i 3an eller 4an.

Förresten en i min skola har bara en kula, läskigt!

Syrran jag har nu är riktigt jobbig när hon pratar hon är

hm, ja för glad helt enkelt.

För positiv, sen snackar hon skånska så då låter

det ännu mer glatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som blivit påkommen när dom kollade på porr ?^_^

Aldrig hänt mig :D

Men min syrra hittade porrfilmer i papperskorgen ,

Hahahaa !

Njae... inte när ja kollat..

men min syrra ville PLOCKA massa låtar i KÖRSBÄRSTRÄDET så ja va tvungen o visa hur man skulle göra... så skulle ja visa vilken mapp.. så öppna ja den.. då va de typ 2 filmer där i.. som hade "sånt" namn :lol:

fast hon sa inget.. kanske inte såg :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae... inte när ja kollat..

men min syrra ville PLOCKA massa låtar i KÖRSBÄRSTRÄDET så ja va tvungen o visa hur man skulle göra... så skulle ja visa vilken mapp.. så öppna ja den.. då va de typ 2 filmer där i.. som hade "sånt" namn ^_^

fast hon sa inget.. kanske inte såg :D

Haha .

Först hittade min syrra i papperskorgen.

Sen satte hon igång Dc för att hon skulle tanka lite så startade det upp en p-rulle . (lärt mig att man inte ska tanka porr från dc)

Och sen hittade hon saker jag glömt ta bort i download mappen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae... inte när ja kollat..

men min syrra ville PLOCKA massa låtar i KÖRSBÄRSTRÄDET så ja va tvungen o visa hur man skulle göra... så skulle ja visa vilken mapp.. så öppna ja den.. då va de typ 2 filmer där i.. som hade "sånt" namn  ^_^

fast hon sa inget.. kanske inte såg  :D

Jag lösenordsskyddar alla mina sådanna mappar så att de inte syns på DC eller om en polare skulle försöker öppna så kommer han inte in. :lol:

@Frenzy, Det är inte onaturligt att titta på porr, det är fullt normalt, så inga kan igentligen säga något.

@Frenzy, Det finns ett program som heter Folder Guard.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lösenordsskyddar alla mina sådanna mappar så att de inte syns på DC eller om en polare skulle försöker öppna så kommer han inte in.  :lol:

Coool !

Hur gör man ?

*desperat*

EDIT : nej jag vet slewme , men vafan detär pinsamt ändå ^_^

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som en häst. Ja, lagom iallafall.

Låter bra, inte för min del men för tjejerna. Då låter som en riktig tuggbit :lol:

Själv är man itne så attraktiv då man bara sitter här och dricker läsk och käkar godis och går på gymet, är finns det bara riktigt välpumpade tjejer vilket inte är något för mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv är man itne så attraktiv då man bara sitter här och dricker läsk och käkar godis och går på gymet, är finns det bara riktigt välpumpade tjejer vilket inte är något för mig  ^_^

Med välpumpade menar du välanvända? Såna kan vara bra om man är äckligt desperat (som jag var för nå't år sen... var tog min barndom vägen? :lol: ), men det är bra att hålla sig ifrån dem. Skabb... ew.

Ragga lite på internet vetja! Låter lite corny, men det funkade halvt för mig. Var nån millimeter från att få till det med en tjej i Uppsala, innan jag tröttnade på henne.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som blivit påkommen när dom kollade på porr ?^_^

Aldrig hänt mig :D

Men min syrra hittade porrfilmer i papperskorgen ,

Hahahaa !

Ja det var när vi precis fixat bredband (flera år sen) så råka jag komma in på en porr sida. Så instalerades nåt konstigt skit på datorn automatiskt så det kom en reklamruta om den sajten varje gång datorn startades :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med välpumpade menar du välanvända? Såna kan vara bra om man är äckligt desperat (som jag var för nå't år sen... var tog min barndom vägen? :lol: ), men det är bra att hålla sig ifrån dem. Skabb... ew.

Ragga lite på internet vetja! Låter lite corny, men det funkade halvt för mig. Var nån millimeter från att få till det med en tjej i Uppsala, innan jag tröttnade på henne.

Det enda jag lyckades ragga var en kille som jag träffade, köpte en grej. Längre har jag inte kommit..

När jag menar välpumpade så menar jag biffiga (Biceps och allt), sen såklart så ska dem inte vara pinniga men inte biffiga heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...