Jump to content

Sex Och Sånt


Sofie
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JOJO...det där fattar jag med...syftade på det där om ålder och lagen... :D

Nu åter till sex-snacket!

förresten: är alla killar fnittriga när det är sex och samlevnad i skolan? fattar inte vad som är så jävla pinsamt! :lol:

Tjejer e nog de.. en del.. inte direkt alla... men kommer ihåg när vi hade i 6an.. då satt tjejer o fnissa..

nu när man e lite äldre.. vet inte.. orkar inte gå dit ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förresten: är alla killar fnittriga när det är sex och samlevnad i skolan? fattar inte vad som är så jävla pinsamt! :lol:

Senaste gången jag "fnittrade" åt sex var väl i 4:an hos sjuksystern. Fyfan, juste. Hon sa åt mig att när jag var i badkaret och badade skulle jag känna på mina kulor för att se att jag hade båda där, annars skulle jag "skaka" på "den" så att dom kom "i position" igen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan! Vad är det här för nonsens? finns det ingen här som vill tillfredställa sin kvinna?

Väldigt jävla själviskt. Ta mitt råd och ändra tankeställning. Så ska ni få se att ni kommer att få mycket tillbaka.

Det som man måste veta är att: "slicka fitta för första gången är väldigt likt den dag man får i sig sin första öl. Det är helt enkelt en smak man måste vänja sig med, för att kunna njuta av." Ha ho!

Så länge tjejen är fräsch, tar hand om sin kropp, och inte luktar som en gubbe som varit på en 3 dagars fisketur därnere, så kan jag konstatera att slicka fitta kan vara riktigt roligt.

Man måste ge, för att få.

Håller med dig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste gången jag "fnittrade" åt sex var väl i 4:an hos sjuksystern. Fyfan, juste. Hon sa åt mig att när jag var i badkaret och badade skulle jag känna på mina kulor för att se att jag hade båda där, annars skulle jag "skaka" på "den" så att dom kom "i position" igen..

HAHAHA... ja börja garva när ja läste de här :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moraltant,

Du är helt ute och cyklar min vän. Jag är ett sjukt jävla svin i alla aspekter, men slicka fitta är mysigt, det är en kick att se flickan njuta. Men men jag förstår fördomarna, kanske inte är så kul att doppa käften på nåt man träffat på fyllan.

Det kan sluta med något otrevligt på läppen.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förresten: är alla killar fnittriga när det är sex och samlevnad i skolan? fattar inte vad som är så jävla pinsamt! :lol:

Jag blev fnittrig en gång för våran lärare fick typ orgasm när hon berättade om sex. hon sa typ "sex är så himla skönt. ooohhhh, det är så skönt. oooooohhhhhh!!! aja hur som hällst så....."

alla börja titta på alla och jag sprang därifrån. vem vill se en 60 åring få orgasm?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är helt ute och cyklar min vän. Jag är ett sjukt jävla svin i alla aspekter, men slicka fitta är mysigt, det är en kick att se flickan njuta. Men men jag förstår fördomarna, kanske inte är så kul att doppa käften på nåt man träffat på fyllan. Man vad man kan förvänta sig.

Har aldrig varit full och tänker inte bli heller, att ha sex på fyllan är det dummaste man kan göra då det inte är lika skönt.

@Coleone, det är så ovanligt att se här.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig hänt mig, dessutom var min skolsköterska ingen snygging som många andra.

Många andra? Jag gick i 3 olika skolor under min grundskoletid, och alla var gamla tanter typ. Sjuksystrarna alltså. Men den jag har nu är riktigt fin faktiskt, och framför allt ung. När hon kommer till möten i skolan, så frågar alltid nån

"Var är sjuksystern?"

"Jag sitter här!"

"Aha, jag trodde du var elev här på skolan."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...