Jump to content

Sex Och Sånt


Sofie
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nån mer som inte fått upp den nångång? hände mig en gång.. anser mig själv som värsta avelshingsten, men av nån anledning så ville den bara inte.

blev gaanska nojig. vill inte att kodden slutar funka när man är 20. och sen var det lite ångest också. bara 'ehum.. eeh.. jag tror inte att den vill..' :">

roligaste platsen ni haft sex på? för mig är det nog en såndär liten tåghållplats. mitt i vintern.. men jag hade bara nästan sex. bruden ville. inte jag. av nån anledning.. :angry:

och detdär med ålder: för att få ha sex så måste båda ha fyllt 15 år. annars är det olaglig pr0n.

Roligaste hummm

Måste nog varit i Vättern när det var högsässong..

Jag sticker upp killen får vara kvar i vattnet för.. Ja ni vet nog varför ^_^

Var ganska kul och se han stå i vattnet...

Topp3@ stackars tjejer säger jag :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligaste hummm

Måste nog varit i Vättern när det var högsässong..

Jag sticker upp killen får vara kvar i vattnet för.. Ja ni vet nog varför :lol:

Var ganska kul och se han stå i vattnet...

Topp3@ stackars tjejer säger jag :angry:

Det är typ omöjligt att få stånd i kallt sjövatten ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk att alla dom barnen här som inte vet ett skit om sex skriver i den här tråden. Och då skriver dom bara massa junk istället. Är lite konstigt. Känner dom sig större då?

Men för att vara lite seriös o svara på Tigerrs fråga.

Konstigaste stället jag har gjort det på måste nog antingen vara i bilen, på köksbordet eller i en skolaula.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och detdär med ålder: för att få ha sex så måste båda ha fyllt 15 år. annars är det olaglig pr0n.

Man får VISST knulla INNAN 15... bara båda e under 15... då e de INTE olagligt

och om jag e 16... så har ja en tjej som e 14... o knullar... då e de däremot olagligt... men va ska dom gö? sätta mig i fängelse? :angry:

så.. slutsatts... man FÅR knulla innan mna e 15

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får VISST knulla INNAN 15... bara båda e under 15... då e de INTE olagligt

och om jag e 16... så har ja en tjej som e 14... o knullar... då e de däremot olagligt... men va ska dom gö? sätta mig i fängelse? :angry:

så.. slutsatts... man FÅR knulla innan mna e 15

Mjo, men vissa spelar in sånt där(och då är det olagligt). Och är man över 15 så är man straffmyndig. Ungdomsfängelse, fosterhem, och...vad heter det där...samhäll...eller nåt, är möjliga straffmöjligheter man kan bli utsatt för innan 18. Och om din familj är invandrare kan din familj riskera utvisning har jag hört. Eller ja, det är väl nåt som diskuteras just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten en i min skola har bara en kula, läskigt!

En på min skola (han är 1 år yngre och är typ den mest korkade person jag träffat, han trodde afrika var ett land i 5:an ^_^ ) typ fastnade på nåt sätt i med pungen i en bänk i mellanstadiet och fick typ operera bort en av dom :angry:

fast jag tror det är bra om inte han sprider sin gener ändå :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...