Jump to content

Sex Och Sånt


Sofie
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han frågade inte dig ^_^ !!!

Men du kanske också är sexig? bra i sängen? :P

Nej,Men sofie Råkar vara hemma hos mig och då ville hon kolla om det hänt något på gtasajten och glömmde bort att hon var inloggad på min användare och svarade på frågan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej,Men sofie Råkar vara hemma hos mig och då ville hon kolla om det hänt något på gtasajten och glömmde bort att hon var inloggad på min användare och svarade på frågan!

Alltså, jag vet att du inte är så gammal, men kan du sluta? Du beter dig som ett arsel, rent ut sagt. Sofie är inte på det här forumet för att en rad ouppfostrade snorungar ska få någon sorts sexuell förankring till vuxenlivet.

Och ni mods som tycker att jag gick för långt igen - vad kan jag säga? Ayee!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm vad snackar ni om nu.. Jag är hemma och ingen annan stans.. Drömma går ju..

Ni sitter och dräglar framför massa artister..

Har ni inget vanligt ni tänder på i allmänhet hos tjejer.. tex Ögon, Häck Personlighet mm.?

Nåt är det väl som gör att ni faller för en tjej.?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm vad snackar ni om nu.. Jag är hemma och ingen annan stans.. Drömma går ju..

Ni sitter och dräglar framför massa artister..

Har ni inget vanligt ni tänder på i allmänhet hos tjejer.. tex Ögon, Häck Personlighet mm.?

Nåt är det väl som gör att ni faller för en tjej.?

Personlighet går före allt. Om jag ska träffa dom länge dvs. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm vad snackar ni om nu.. Jag är hemma och ingen annan stans.. Drömma går ju..

Ni sitter och dräglar framför massa artister..

Har ni inget vanligt ni tänder på i allmänhet hos tjejer.. tex Ögon, Häck Personlighet mm.?

Nåt är det väl som gör att ni faller för en tjej.?

Nej, bara fittan, tuttar och ass..

Givetvis är det inte så, jag tänker nästan på personligeheten först och främst.

Gillar inte tjejer som är bitchiga och leker något, men det underlättar ju om tjejen är fin också ^_^

@Sikorka, Tuffing... Vill du skriva autograf till mig?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...