Jump to content

Sex Och Sånt


Sofie
 Share

Recommended Posts

Hehe kollar faktist mycket på hur en kille går sen går man uppåt mot rumpan och hållningen.. Ögonen har ju stor betydelse med...

sen hur han klär sig skor och sån skit...

Jag har en kompis som är värsta freak när det gäller sånt. Hon tänder på hakor, :wub: och alla killar hon gillar måste ha märkeskläder...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har en kompis som är värsta freak när det gäller sånt. Hon tänder på hakor, :wub: och alla killar hon gillar måste ha märkeskläder...

Haha märkeskläder behöver det absolut inte vara..

men det är ju det att kläderna ska sitta som gjutet på killen ;P

sen får det vara vilket skit plagg som hellst ;) bara det passar han

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe kollar faktist mycket på hur en kille går sen går man uppåt mot rumpan och hållningen.. Ögonen har ju stor betydelse med...

sen hur han klär sig skor och sån skit...

*antecknat*

Inte för att jag tror det hjälper mig :P Är ju kär i någon.. hon vet ju det, är så sämst på att hålla saker och ting för mig själv ;) Aja, att ha henne som vän är bland det bästa som finns :wub: hatar dock när hon äger mig på matte...

;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga till er tjejer.

Dom flesta jag känner tycker att jag är jätterolig och snäll. Räcker det för att en tjej ska bli kär i en, eller måste man se asbra ut? Jag är lite mullig, inte fet men inte heller smal. Och så har jag glasögon (Kolla Bild på mig själv) topicen. Gör det något? Eller är det olika från tjej till tjej?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga till er tjejer.

Dom flesta jag känner tycker att jag är jätterolig och snäll. Räcker det för att en tjej ska bli kär i en, eller måste man se asbra ut? Jag är lite mullig, inte fet men inte heller smal. Och så har jag glasögon (Kolla Bild på mig själv) topicen. Gör det något? Eller är det olika från tjej till tjej?

Personligen så skiter jag i utseendet när jag blir kär. Är du rolig så har du mitt hjärta. Men alla tjejer är olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga till er tjejer.

Dom flesta jag känner tycker att jag är jätterolig och snäll. Räcker det för att en tjej ska  bli kär i en, eller måste man se asbra ut? Jag är lite mullig, inte fet men inte heller smal. Och så har jag glasögon (Kolla Bild på mig själv) topicen. Gör det något? Eller är det olika från tjej till tjej?

Ja, det bör man. Blir du kär i nån som är snygg som mossa men är ett helgon?

Klart det finns undantag, men det är ett plus i kanten

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga till er tjejer.

Dom flesta jag känner tycker att jag är jätterolig och snäll. Räcker det för att en tjej ska bli kär i en, eller måste man se asbra ut? Jag är lite mullig, inte fet men inte heller smal. Och så har jag glasögon (Kolla Bild på mig själv) topicen. Gör det något? Eller är det olika från tjej till tjej?

För mig har utseendet en betydelse...

Men hellre någon som inte ser så bra ut som är rolig och snäll

än en as snygg kille som har noll humor...

och när jag säger att utseendet spelar roll så menar jag inte att han måste vara jätte snygg.. Jag föll ju för Stell hur snygg är han.? >_< hahaha *skoja*

Du är så söt Stell :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...