Jump to content

Droger


felshoe
 Share

Recommended Posts

Tycker att vi alla behöver ta ner debatten på en bra nivå.

Nej, bara Joey och SAAB.

Måste säga att jag är imponerad av dig och Mahalo. Har aldrig sett någon argumentera så bra om legalisering av cannabis.

Själv är jag då för legalisering. Anting ska cannabis legaliseras eller så ska alkohol och nikotin förbjudas det med. Känner en hejdundrans massa människor som brukar cannabis, och de är varken hjärndöda, galna inbrottstjuvar eller arbetslösa fattiglappar.

Jag ser ingen skillnad på att ta ett bloss grönt och att ta en sup sådär mot kvällskvisten, både är till för att slappna av och må lite mysigt. Skulle gärna göra det själv, om det inte vore för att; A) Jag aldrig ska röka något ö.h.t., inte ens fisk, B) Det smakade skorsten och C) Morsan skulle nog lägga märke till det.

Däremot tyngre droger, fuk 'em up.

Hatar smilisar som förstör.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 372
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det störta med droger är att folk vill att de ska legaliseras men använder det nu - då det inte är legalt! Hur fan har ni fått tag på det? Genom kriminella såklart... Skulle vart vettigare om man använt det som var lagligt, åk till Holland en sväng om du nu måste ha den där jointen. Om man använder droger (och inte odlar själv förstås) kan man ju i princip jämföra det med att köpa stöldgods eller liknande. Lite halv "dubbermoral" där, tänkte bara påpeka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga att jag är imponerad av dig och Mahalo. Har aldrig sett någon argumentera så bra om legalisering av cannabis.

Nu har jag ju lämnat debatten, men kan inte undvika att svara på det där...

Du verkar ju inte få in att det finns fler droger än bara cannabis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag ju lämnat debatten, men kan inte undvika att svara på det där...

Du verkar ju inte få in att det finns fler droger än bara cannabis???

Jo, och? Jag gillade Funnylins inlägg om legaliseringen av cannabis, vad har det med det att göra?

Nu vet inte jag hur det är med din skolgång, men jag antar att du kan läsa. Det är mest logiskt. Så, läs igenom hela mitt inlägg, för längst ner står det att jag är emot de tyngre drogerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och förresten, eftersom alla mod´s är så kära i att låsa trådar, varför blir inte den här låst? Jag grundar det på att det förekommer påhopp i den här tråden och om jag inte missminner mig så är det ett brott mot forumsreglerna??

Det är väl mest du och Saab som står för påhoppen. Själv vill jag att alla ska lugna ner sig och försöka använda sig av en normal och vänlig ton. Men det verkar visst vara ganska svårt.

Du verkar ju inte få in att det finns fler droger än bara cannabis???

Visst finns det fler droger än cannabis. Men vad har det med mitt förespråkande för en legalisering av cannabis att göra?

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl mest du och Saab som står för påhoppen. Själv vill jag att alla ska lugna ner sig och försöka använda sig av en normal och vänlig ton. Men det verkar visst vara ganska svårt.

Visst finns det fler droger än cannabis. Men vad har det med mitt förespråkande för en legalisering av cannabis att göra?

Jag lugnar mig om knarkarna gör det.

Förresten så ska jag påpeka att jag snackade med min farsa idag och han jobbar bland annat med folk som har använt sig av cannabis. Även fler droger och han säger att dessa människor inte varit lika smarta som oss andra. Men sedan påverkar det varje person på olika sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar hur lång tid en (LSD-kick) sitter i när man tagit det. Jag har hört att man är hög i ungefär 8-12 timmar. Någon som har tagit LSD som vet exakt ungefär?

Kolla upp en sån där fråga en doktor sajt eller nått.. man brukar få vettiga svar på dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...