Jump to content

Droger


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 372
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det här med att alkoholen skördar massor av fler offer än de lättare drogerna beror ju på att alkholkonsumtionen är så mycket mer utbredd. Hur många % av alla som dricker alkohol gör (grövre) krimminella handlingar? Hur många % av alla narkotikapåverkade gör krimminella handlingar? Jag skulle tro att det sistnämna är högre även om det inte i antal medborgare är jämförbart med alkoholens problem.

Om alla fick röka canabis fritt skulle det nog också bli ett samhällsproblem. Det är inte så farligt att röka en joint, det är inte så farligt att ta några glas whiskey men båda blir illa i längden.

Jag har inte upplevt knarkets underbara sidor men jag tror på Mahalo och Metanolic och klandar dom ingenting för deras användning av det. Däremot tror jag inte på att sälja det på ICA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså alla dessa jävla åsikterna. Kan ingen man inte bara komma fram till att kemiska droger kan dra åt helvete och det droger som växer borde legaliseras. Kanske inte borde men tro mig det skulle minska brottsligheten med några procent. Någon som håller med. Och JA jag har testat några olika droger. Nu borde jag väl bli förnedrad offentligt och dö långsamt enligt några här med världens idiotiska åsikter.

Redigerad av g-unit89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså alla dessa jävla åsikterna. Kan ingen man inte bara komma fram till att kemiska droger kan dra åt helvete och det droger som växer borde legaliseras. Kanske inte borde men tro mig det skulle minska brottsligheten med några procent. Någon som håller med. Och JA jag har testat några olika droger. Nu borde jag väl bli förnedrad offentligt och dö långsamt enligt några här med världens idiotiska åsikter.

Tyck vad du vill men såvitt jag vet så får man betämma själv om hur man vill tycka inom olika ämnen.

Tror visst att du gick för långt med dina droger. Du verkar ju inte speciellt smart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck You vadå inte smart. Är du själv smart? Tror inte det. Jag har testat droger en gång och inte mer. Så snacka inte om att jag gått för långt med mina droger.

Du skrev det som om att du hade hållt på ett tag och inte bara testat. Smartare än dig är jag iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck You vadå inte smart. Är du själv smart? Tror inte det. Jag har testat droger en gång och inte mer. Så snacka inte om att jag gått för långt med mina droger.

Yo fuck you nigga, mr rapper X flow go low....

Vilken ful signatur du har förresten, några svarta snubbar som förmodligen sitter och röker på lite. Eller?

Tror fan många som provar droger har sett nånting på TV/Internet, äh fan, det där klarar jag också eller shit asså va cool han blev efter att ha snortat det där vita pulvret, måste fan prova och se om jag kan få mer respekt av mina hoomies om jag provar.

DROGER ÄR FARLIGT! Med ni verkar ju inte förstå det? Eller är hela bunten av er höga som hus eller, när ni skriver / läser i denna tråd??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köksknivar är också farliga.. whats your point?

Ingen säger emot dig. Droger är farligt. Det är väl inte riktigt där vi skall lägga diskussionen?

Pratar vi om köksknivar eller ?

Låter ju på vissa som att droger är ofarligt, bara att droga på som fan. Cannabis är säkert förbjudet av en vettig anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt i denna värld är "farligt", bara du går utanför dörren tar du risken att bli nedslagen och bli rånad. Låt folk testa droger om de har lust, de dör inte av en gång. Att göra det pga att vara "cool", och pga grupptryck tyder på att man är jävligt svag och har sämst självförtroende.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt i denna värld är "farligt", bara du går utanför dörren tar du risken att bli nedslagen och bli rånad. Låt folk testa droger om de har lust, de dör inte av en gång. Att göra det pga att vara "cool", och pga grupptryck tyder på att man är jävligt svag och har sämst självförtroende.

Men blir man nedslagen så går du ju inte och förstör för andra för att få pengar till droger? :lol:

Resten håller jag med dig om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...