Jump to content

Droger


felshoe
 Share

Recommended Posts

Jo men antalet "vårdsöshet i trafik" kommer öka och dessuto ökar antalet dödade och skadade i trafiken. Men en legalisering av cannabis skulle inte döda många fler eftersom det fortafarande inte dött någon av cannabis.

Vet du vad vi kommer snacka om då?

Amfetamin borde vara lagligt då cannabis är det, eller heroin borde man kunna köpa på ICA då cannabis är lagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 372
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men du kan ju klaga tillbaka eller försöka inse fakta.

Ciggaretter och allkohol dödar varje år väldigt många flerpersoner än vad jag har fingrar (och tår) medans Cannabis inte dödat någon hittintils så varför är då ciggaretter och alkohol lagliga medans cannbis inte är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs igenom era egna inlägg kanske ? Lika jävla envisa är ni också så.

Håller jag inte med om.

Argumenten som kommit hittils är väl följande:

Droger är farligt - Vilket jag håller med om.

Man blir sjuk i huvudet - Om man missbrukar tyngre droger så blir man det säkert. Men ändock, en ondskefull generalisering.

Man gör inbrott i bilar - Det finns det säkert en del som gör. Dom går förmodligen på tyngre droger.

Man stannar i växten - Åldergräns.

Refresh my memory.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller jag inte med om.

Argumenten som kommit hittils är väl följande:

Droger är farligt - Vilket jag håller med om.

Man blir sjuk i huvudet - Om man missbrukar tyngre droger så blir man det säkert. Men ändock, en ondskefull generalisering.

Man gör inbrott i bilar - Det finns det säkert en del som gör. Dom går förmodligen på tyngre droger.

Man stannar i växten - Åldergräns.

Refresh my memory.

Dåså?! Då är vi ju överrens??? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, du tycker att det vore fasansfullt att legalisera cannabis. Medans jag tycker det vore positivt.

Jag tycker det vore helt uppåner om man legaliserade tyngre droger. Men men, vill du fortsätta tjafsa så. Nu har jag aldrig provat droger, ännu mindre cannabis, så jag vet inte hur bing-bong man blir, så jag kan ju inte säga bu eller bä....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha det är ju för komiskt B) tragiskt att jag alls ödade min tid till att försöka få er att ändra er, eller se det från en annan synpunkt, men det är ju omöjligt. Jag kommer inte ändra mig, ni kommer fortfarande röka på. vart för denna diskussionen oss?

nä, alla får göra vad dom vill, speciellt ni som knarkar, för ni vet ju bäst, visst!? total anarki måste ju då va det bästa. alla får göra precis vad dom vill, ingen ska få bestämma nånting över nån annan!!! tjo hej! världens bästa värld. alla kan sitta och vara lite halvhöga hela dagarna, det gör ju ingenting. o allt knark ska va tillgängligt från det att man kan gå, för alla blir ju så kloka, och kör bra gör man också! (ironi så det stänker om det, för er som inte riktigt hänger med)

nä nu räcker det för mig, kommer i fortsättningen bara sitta o läsa alla halvkorkade inlägg med ett leende på läpparna :wub:

som sagt, knarka hur mycket ni vill, men jävlar om ni rör min bil! :rolleyes:;)

/ over ´n´ out

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det vore helt uppåner om man legaliserade tyngre droger.

Där är vi överens.

tragiskt att jag alls ödade min tid till att försöka få er att ändra er, eller se det från en annan synpunkt, men det är ju omöjligt.
Tragiskt att du trodde att du kunde få oss att ändra oss utifrån ditt inlägg. :rolleyes:

nä, alla får göra vad dom vill, speciellt ni som knarkar, för ni vet ju bäst, visst!? total anarki måste ju då va det bästa. alla får göra precis vad dom vill, ingen ska få bestämma nånting över nån annan!!! tjo hej! världens bästa värld. alla kan sitta och vara lite halvhöga hela dagarna, det gör ju ingenting. o allt knark ska va tillgängligt från det att man kan gå, för alla blir ju så kloka, och kör bra gör man också! (ironi så det stänker om det, för er som inte riktigt hänger med)

Man brukar ironisera över något som någon sagt. Det där är helt uppåt väggarna och jag tror inte någon här inne vill ha det så. Det där är bara en massa sörja som får stå för dig.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad säger du, får vi gärna slå med järnrör på din bil.

Uräkta om jag läste lite fel är lite hög nu på kvällen.

/ett skämt eftersom jag varken röker,dricker eller knarkar

. slut

Vad säger du, får jag slå ner dig, men du får inte slå mig...? OKI!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SAAB : Den där grejjen i skolan, visst var det att en knarkare hade mejjat över en man och en kvinna som blev förlamade??

Japp det stämmer nog väldigt bra in på det.

Mahalo idioten: Kalla mig inte för något jag inte är. Det bara visar hur omogen du är din lilla fjant.

Nu får ni fan lägga av. Dra inte in mer än droger i denna diskussion. Köksknivar och annat hör inte till saken. Ska det vara så svårt och fatta?

Förresten om svenska staten nu skulle vilja att lättare droger var legaliserade så skulle det vara gjort för länge sen.

Ni kan ju läsa här: Cannabis fakta

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...