Jump to content

Droger


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 372
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, men dom lagliga drogerna är inte särskilt berusande..därför är dom inte roliga att använda, förutom alkohol då :unsure: .

Första gången man tar en snus blir man iofs rätt groggy (tyckte jag var väldigt roligt när jag var lite yngre :P ), men inget som kan jämföras med ruset från narkotiska preparat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men dom lagliga drogerna är inte särskilt berusande..därför är dom inte roliga att använda, förutom alkohol då :unsure: .

Första gången man tar en snus blir man iofs rätt groggy (tyckte jag var väldigt roligt när jag var lite yngre :P ), men inget som kan jämföras med ruset från narkotiska preparat.

Finns många saker som är lagliga som ger ett exakt likadant rus som olagliga preparat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som vad?  :P

Vet du Muskotnöt är för något?!

Det var olagligt att sälja i affärerna ända fram till 90-talet nånstans.

Detta pga det är giftigt, Duktigt giftigt och att ungdommar drogade sig med det. Äter du för mycket dör du helt enkelt.

Men, tar du och maler ner några nötter och lägger det i ett kaffefilter och brygger det så får du ut en vätska som inte är att leka med. Dricker du det så får du ett rus som du garanterat blir nöjd med.

(Det har finns en annan tråd där detta disskuteras)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan rökte en kubanskCigarr här om dagen ;)

En "riktig" cigarr eller bara en sån där billig som man köper i kiosker eller på bensimackar?

Har själv puffat några "halv-rikiga", ganska kul.. ;)

Vice. : Hur får man tag på sånt då? Det är säkert lättare att få tag på narkotika.

Dessutom är det väl ganska lätt att ta överdos? :P

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För första gången på 2-3 veckor? så hoppas jag fram i denna tråd för att göra ett ersännande, jag har "testat" en drog.

När jag skulle opereras på sjukhuset så drogade dem ner mig, jag kunde inte gå själv utan behövde hjälp men det var kul, blev fnittrig och betedde mig allmänt som en fjortis. Kommer inte ihåg vad den heter just nu. :S

För övrigt så har jag inte testat någon drog, skulle aldrig göra det frivilligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag skulle opereras på sjukhuset så drogade dem ner mig, jag kunde inte gå själv utan behövde hjälp men det var kul, blev fnittrig och betedde mig allmänt som en fjortis. Kommer inte ihåg vad den heter just nu. :S

Lustgas i vardagligt tal, N2O som kemisk beteckning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...