Jump to content

Droger


felshoe
 Share

Recommended Posts

Jag ska till Amsterdam i slutet av nästa månad. Har rökt en gång förut men då kändes det knappt nåt, man blev bara seg typ. Jag får väl prova igen där när det ändå är lagligt :huh:

Föressten. Vad är vaporizer för något?

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 372
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Morfin är skit (Jag har testat och det är skit)...

Morfin is the SHIT!

fast fick en överdos på sjukhuset så att jag blev så lugna tt jag glömde andas. Så jag var tvungen att bli påmind hela tiden.

Annars är det äckligt skönt när man har ont.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vattenpipa, är inte det ett långt glas rör med en "boll" längst ner, sen häller man knarkblandat vatten där och har det över eld så det börjar koka och andas ångorna?

buu för knark, men sånt man röker och sånt borde förbjudas, de skadar andra som inte vill skadas också, men annat får väl folk göra vad satan de vill med

Det är väl en bong eller vad det heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Föressten. Vad är vaporizer för något?

.en anordning som värmer upp rökat.. man suger då i sig "osynliga" ångor.. ryker det som fan är det för mycket värme.. ska vara hälsosammare än vanlig rökning..

länk till elektriska vaporizers: http://www.naturensdroger.nu/sv/dept_225.html

hemmabyggd: http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/bo...deluxeplus.html

information/för/nackdelar om olika rökverktyg: http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/bo...d/smokefaq.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt om jag har testat droger

fast det var en gång (fast det var ej med flit)

virökte vi vattenpipa hemma hos en kompis på en rast i början av 9:an

han syrra hade köpt tobak på cypern och på paketet sen stog det typ opium och narcotica eller nåt sånt, så antagligen innehöll det opium, fast säkert inte så jättemycket

vi blev iaf typ asflamsiga och aströtta, garvade åt allt :P

2 av mina kompisar rökte mer en mig (rökte inte så mycket för det smakade skit för vi hade ingen aning hur den funka så det smakade typ bara kol)

sen när vi var i skolan typ cp:ade vi hela rasten och min kompis drack akvarie-vatten och stoppade en snigel i munnen (han tuggade på skalet och sen spydde) :huh:;)

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon sorts knark som är laglig..eller vad man ska säga?

Och det är väl inte bara så JÄVLA mycket nackdelar med knark,vissa låter det som om man blir helt jävla kriminell eller något om man testar en gång? :unsure:

*en dum fråga*: Finns det något knark(liknande)som inte är så faligt som dom har tänkt att göra lagligt?*rätt mängd*?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...