Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag körde med Green Iron/SM Gear(Herod's Shoulder, Berserker Helm o.s.v.) ända tills lvl 40. slutade köpa saker på AH från 32-40 hade c.a 95g i slutet så jag soloade DM(du kan soloa Wailing Caverns) en gång så jag fick 100g. Dessutom var jag ju Honored i Darnassus så jag fick Tiger Riding+Mount billigare så jag hade 12g kvar till spells & plate gear. Warriors har inga spells från 36-40 heller.

Edit: Vadå Whirlwind Sword!? zomfg Whirlwind axe is teh Pwnz0rz. Du kan fixa Berserker stance nu på lvl 30 också.

Lägger in en liten screenshot när jag ändå håller på.

Vänta lite här nu... Solade du DM (Deadmines) på 100g? 1 runda? Det är fullständigt omöjligt att farma 100g på en runda, tar man ändå upp allt som droppas så kommer du alldrig upp i 100g.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omg. Hade sjukt tur igår.

Stack till DM East med ett party för att bekanta mig lite med instancen. Detta för att sedan kunna solofarma där för en sak till ZG-enchanten. Hade hört att de var lätt o farma så jag skulle bara kontrollera vart de var någonstans.

Efter 15 minuter droppar [Libram of Rapidity], jag blev helt chockad :)

Känns riktigt nice, med tanke på att de kostar 200-300g på Ah :wub:

BWL idag me. Razorgore nere utan större problem, men den lilla röda masken som kommer efter är destå jobbigare. Konstant wipe på 18-21%, nått fel gör vi verkar de som. Nya krafttag imorrn, den korrupta saten ska ner!

Razor droppa Trascendence/Bloodfang belt samt [spineshatter]

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...