Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Nu har jag bara ca 20.000 exp kvar innan level 52 så någon som kan säga ett bra ställe där man också kan farma bra med pengar.

Jag vill ha bra tipps och inte bara "I hinterlands" utan vart exakt där ni tipsar om.

Undeads och Beasts i WPL är bra att grinda på och du kan få bra pengar/cloth drops av undeads och beasts är väldigt bra om du är skinner.

Undeads/satyrs/furbolgs/nagas i Aszhara. Där kan du få ihop med mycket pengar. Nagas kan du också loota Golden Pearls som säljer väldigt bra på AH ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undeads och Beasts i WPL är bra att grinda på och du kan få bra pengar/cloth drops av undeads och beasts är väldigt bra om du är skinner.

Undeads/satyrs/furbolgs/nagas i Aszhara. Där kan du få ihop med mycket pengar. Nagas kan du också loota Golden Pearls som säljer väldigt bra på AH ibland.

Var någonsyans i Aszhara finns Undeads/satyrs/furbolgs/nagas ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är dem.

Xemtoth: Min yxa äger ditt svärd. :P

W0rd svärdet suger ju appung, jag skiter i om det är snabbare.

Fixade level 33 idag ;) först var det en lv 33 warlock....

Jo vi warriors pwnar ju alla svaga Clothbärare och hunters slickar fortfarrande våra pungkulor när dom har mail. Tog en lvl 36 hunter på min lvl 31 druid i bear form med endast en 400-500 heal.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troll i Arathi, Troll i Stranglethorn.

Humanoids över lag som är +/- 2 lvls av dig själv.

Jag har grindat troll i arathi i typ 2 dagar nu, okey exp faktist o mkt cash. E det alliance jag dödat eller dött av så drar jag te humans brevid hammerfall o dödar där, går tillbaka till trollsen lite sen. Tänkte oxo dra till en polare till STV o döda trolls där, e det bättre där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att göra en alt. Kan bara inte bestämma mig vad jag skall göra för ras & class. Warrior, Mage eller Priest..En utav dom vill jag vara.. :P Vad hade ni valt?

Vilken ras (Alliance) är snyggast? ;)

Mihi.

Om du vill ha en enkel char så välj Rouge. Välj MAge eller Priest så får du garanterat alltid vara med i partys, raider och så.

Snyggast, det vetefan men Gnomes är coola :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...