Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jaaaa!

Den lilla röda masken är äntligen nere! Efter en hel kväll av wipes så beslutar vi oss att försöka en sista gång. Allt går skitbra, alla gör precis va de ska och efter knappt 3 minuter ligger Vael vid våra fötter. Glädjen var ofattbar, vilket märktes på de något sönder-spammade chattet <_<

Imorrn blir de en tripp djupare in i BWLs salar, till Broodlord och möjligen bosses beyond :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaaa!

Den lilla röda masken är äntligen nere! Efter en hel kväll av wipes så beslutar vi oss att försöka en sista gång. Allt går skitbra, alla gör precis va de ska och efter knappt 3 minuter ligger Vael vid våra fötter. Glädjen var ofattbar, vilket märktes på de något sönder-spammade chattet :wub:

Imorrn blir de en tripp djupare in i BWLs salar, till Broodlord och möjligen bosses beyond :)

Vad inte för säker.

Supression room är ett riktigt jävla skithål. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han menar Badlands..

Blasted Lands är 50+ ställe.

Okey, ska dit imorn med en polare... har föresten sprungit runt o testat nya grinding ställen t ex desolece eller hur det nu stavas, funkade inge vidare så nu e jag 20% från lv 37, sen vetifan hur jag ska göra , kommer bli toki8g..vilken level kan ja döda stone elemntals själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey, ska dit imorn med en polare... har föresten sprungit runt o testat nya grinding ställen t ex desolece eller hur det nu stavas, funkade inge vidare så nu e jag 20% från lv 37, sen vetifan hur jag ska göra , kommer bli toki8g..vilken level kan ja döda stone elemntals själv?

Lesser Stone Elementals är lvl 37 tror jag. Men har sämre loot.

Stone Elementals är lvl 30-42.

Greater Stone Elementals är lvl 42-44.

Dra dit och testa ett par lesser. Dör dom lätt så kan du gå vidare till vanliga. Om det går bra så kan du grinda där tills du har tillräckligt med pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lesser Stone Elementals är lvl 37 tror jag. Men har sämre loot.

Stone Elementals är lvl 30-42.

Greater Stone Elementals är lvl 42-44.

Dra dit och testa ett par lesser. Dör dom lätt så kan du gå vidare till vanliga. Om det går bra så kan du grinda där tills du har tillräckligt med pengar.

Okey tack! men jag förstod inte hur jag kom dit <_< ka man bara gå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey tack! men jag förstod inte hur jag kom dit <_< ka man bara gå?

Du är horde.

Då har du flypath i Kargath. Du kan nå den flypathen från Arathi Highlands eller Swamp of Sorrows. Om du inte har den så är snabbaste vägen att springa från Arathi Highlands, igenom Wetlands, vidare till Loch Modan och sedan till Badlands.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är horde.

Då har du flypath i Kargath. Du kan nå den flypathen från Arathi Highlands eller Swamp of Sorrows. Om du inte har den så är snabbaste vägen att springa från Arathi Highlands, igenom Wetlands, vidare till Loch Modan och sedan till Badlands.

Ja hade ingen flight path där så gick med en polare...vi är nu där o vi ska hålla på där hela dagen.. e så jävla desperat för min lv 40 + mount ^_^ för föresten 78G nu, innan ja kom te Badlands hade jag 67g ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skit - håller på med ett 45+ quest som är svårt som sataan. Tror nog man ska vara en fem-manna-grupp för den. Man ska blåsa i ett stort warhorn för att kunna slåss mot en elit. Men först skickar han upp två lvl 40-vakter som man tar lätt. Sen direkt kommer två 40-vakter till plus en 38 healer som helar dom. Det tar man gaanska så lätt. Sen kommer 42-eliten med tre 40-vakter och två healers. Hur fan ska man lyckas med det? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skit - håller på med ett 45+ quest som är svårt som sataan. Tror nog man ska vara en fem-manna-grupp för den. Man ska blåsa i ett stort warhorn för att kunna slåss mot en elit. Men först skickar han upp två lvl 40-vakter som man tar lätt. Sen direkt kommer två 40-vakter till plus en 38 healer som helar dom. Det tar man gaanska så lätt. Sen kommer 42-eliten med tre 40-vakter och två healers. Hur fan ska man lyckas med det? ;)

Det är faktist lvl 42 quest.. ^_^

Vet inte vad du kör för klass men iaf, Mage, priest, paladin, shaman, hunter, druid, warlock kan göra den lätt.. Rogue med skulle jag tro. Warrior som skulle va den enda med lite problem eftersom han inte har någon CC.

Mage: Sheepa en vakt, döda eliten och dra.

Priest: Feara guardsen och nuka ner eliten.

Paladin: Dra shield, ni är ju odödliga ffs.. -.-

Shaman: Frostshaaaaaaaakk.

Hunter, låt ditt pet ta all stryk, Nuka ner eliten.

Druid: Döda vakterna, heala, tanka eliten i bearform.

Warlock: Låt ditt pet ta hand om guardsen och nuke/feara eliten.

Rogues: Sappa en guard och nuka ner eliten.

Warriors: Jadu, stå och ta pisk. Drick lite pots och myspys. Kan gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha fan va roligt det är med mount ^_^ jag och cein (en lvl 40 undead priest) sprang runt i menethil harbour utana att vakterna kunde döda oss ;)

btw har det snyggaste vapnet is pelet nu: mug o'hurt

Buhuuu :'( vill oxo ha mount... e 70% från lv 38 nu.. inte sålt allt ja fått för ska fortsätta snart.. aja tror ni det kommer gå om jag grindar elementals till lv 40?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...