Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Någon lvl 60 som tröttna på sin gubbe som sku villa byta account med mig jag har tröttna på min warrior lvl 32 och e sugen på en lvl 60 villken ras some hällst men hällst inga pengar imellan... adda min msn om ni är intresserade x3r0x_papper@hotmail.com

Tror ingen vill byta en lvl 60 mot en lvl 32 utan pengar emellan.. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara fråga, var kan man ladda ner den där baren man har högst upp på skärmen när man spelar, där det typ står hur mycket tid man har kvar tills nästa lvl osv. Och det där som GiZmo visade, var alla silver och gold veins fanns, hur får man tag på det, eller finns det redan i spelet?

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon här på gtasajten som spelar på servern ragnaros jag sku behöva lite hjälp me de här queste Cyclonian

http://www.thottbot.com/?qu=1712 där står de va jag ska göra men jag måst ha hjälp för de. Om de e någon som spelar på ragnaros som e över lvl 35 som kan komma med och hjälpa mig...

Redigerad av nexus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr.Magic ja d gör ja, hur visste du det ^_^

Jag har väll pwna dig några gånger. xD nä men eftersom Godis spelar på BF så gissade jag att du gör det också. Kännde igen ditt namn dessutom+Hülajad guilden är en rätt stor guild på BF.

@nexus: jag hjälpte min kompis med questet när jag var lvl 40 fick ändå använda en Superior Healing pot så jag föreslår att du hittar någon 43+.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon här på gtasajten som spelar på servern ragnaros jag sku behöva lite hjälp me de här queste Cyclonian

http://www.thottbot.com/?qu=1712 där står de va jag ska göra men jag måst ha hjälp för de. Om de e någon som spelar på ragnaros som e över lvl 35 som kan komma med och hjälpa mig...

Här är en bild på vad jag behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...