Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Fixade level 33 idag ;) först var det en lv 33 warlock som atakerade mig när jag var lv 32, aja ja döda den, sen kommer den igen o atakerar mig, jag dödar den o så kommer den igen o atakerar den så dödar jag den igen. Sen kom en lv 36 hunter, jag döda den, sen fick ja fly till hammerfall igen för då kom dem me polare ;) Köpte även en prärievarg idag som pet, ruskigt söt :o om ni undrar varför min "ping" mätare är röd så är screenen tagit precis innan jag blev disconected B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw någon som lirar på Sunstrider, jag gjorde en human priest där idag ;)

Jodå, har en 19 UD Rogue där, spelar doch aldrig med den nåmer ;)

Angående expansionen så är jag ganska skeptisk, jag tror att spelet förstörs iom att alla kan bli lvl 70.

MC och BWL kommer bli helt vanliga instancer, iom att 10-15pers kommer att kunna gå igenom utan problem.

Folk måste dinga 10 sega levels

och börja med dem NYA instancerna!??, och skaffa bra lvl70 gear.

Men men, det kan ju bli bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixade level 33 idag ;) först var det en lv 33 warlock som atakerade mig när jag var lv 32, aja ja döda den, sen kommer den igen o atakerar mig, jag dödar den o så kommer den igen o atakerar den så dödar jag den igen. Sen kom en lv 36 hunter, jag döda den, sen fick ja fly till hammerfall igen för då kom dem me polare ;) Köpte även en prärievarg idag som pet, ruskigt söt :o om ni undrar varför min "ping" mätare är röd så är screenen tagit precis innan jag blev disconected B)

I vilket quest fick du tag på ringarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på lvl 27 snart.

Och idag fick jag 5g av en snel druid.

Jag önskar att jag kunde levla lika snabbt som Xemtoth..Eller Stell.. :rolleyes: Spelar ju spelet hela dagarna. Endå tar det evigheter för mig att komma upp en level..

:ermm:

Låt det ta den tid det tar.

Upplevelsen är halva nöjet enligt mig.

Anledningen till att jag lvlar snabbt på mina alt. chars är för jag redan har upplevt resan från 1-60 och vill bara komma upp till 60 och ha något skoj att göra.

Dock så har jag tröttnat och kommer antagligen sluta spela snart.. Vet inte vad jag ska göra utan WoW dock. Man har blivigt väldigt isolerad med spelet och det har pajjat mitt sociala liv ganska rejält. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt det ta den tid det tar.

Upplevelsen är halva nöjet enligt mig.

Anledningen till att jag lvlar snabbt på mina alt. chars är för jag redan har upplevt resan från 1-60 och vill bara komma upp till 60 och ha något skoj att göra.

Dock så har jag tröttnat och kommer antagligen sluta spela snart.. Vet inte vad jag ska göra utan WoW dock. Man har blivigt väldigt isolerad med spelet och det har pajjat mitt sociala liv ganska rejält. ;)

Känner igen mig lite där :P

BTw är lvl 39 nu och har 50 g :D

Jacker om du inte vill bli fast så börja inte :P man fastnar ganska lätt för wow :rolleyes::ermm:

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på lvl 27 snart.

Och idag fick jag 5g av en snel druid.

Jag önskar att jag kunde levla lika snabbt som Xemtoth..Eller Stell.. :rolleyes:  Spelar ju spelet hela dagarna. Endå tar det evigheter för mig att komma upp en level..

:ermm:

Jag levlar snabbt?! aja.. jo man fastnar lätt för spelet som stell sade, jag är inte beroende, men jag prioriterar o lira WoW på min fria tid helt enkelt. :D e föresten snart lv 34 o då ska mina polare i guilden (en av dem största engelska guilderna på spinebreaker) ta med mig till scarley monastary så ja ska få lite klirr i kassan :P

edit: kan lika gärna ta upp en bild på min lilla söta präriehund som dem säger att det är :P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag levlar snabbt?! aja.. jo man fastnar lätt för spelet som stell sade, jag är inte beroende, men jag prioriterar o lira WoW på min fria tid helt enkelt. :P e föresten snart lv 34 o då ska mina polare i guilden (en av dem största engelska guilderna på spinebreaker) ta med mig till scarley monastary så ja ska få lite klirr i kassan  ;)

edit: kan lika gärna ta upp en bild på min lilla söta präriehund som dem säger att det är :P

Well, när är man beroende? :rolleyes:

Om man prioriterar WoW över andra aktiviteter man hade innan man började spela WoW så är man mer eller mindre beroende enligt mig. Sen finns det ju extrema fall som, ehum.. mig t.ex. som sitter(satt) uppe hela nätter och spelade och sov när jag skulle vart i skolan. ;)

Livet tar smällen, man kommer efter i skolan, man förlorar kontakten med dom inte så nära kompisarna och dom närmaste kompisarna blir mer som dom andra distans kompisarna man hade.

Visst, spelet är jävligt välgjort och blizzard vet hur man ska hålla kvar sina kunder men jag skulle faktist aldrig ha börjat. Iofs så har jag alltid haft något annat MMO att lira men innan jag började med MMO's så var allt bättre enligt mig mening.

Singelplayer i all ära. När ett spel är slut så är det slut. Finns oftast inte ett slut på online spel och därför är det svårade att sluta eftersom det alltid kommer nya mål för folk.

Just i mitt fall så vill jag sluta nu när jag är på topp. Jag har dödat Nefarian, som i dagsläget är det sista bossen i spelet. Jag har fullt med epics på min main char och jag har gjort alla instancer och dödat alla raid bossar som finns.

Först i början lirade jag med mina polare på samma server, men dom blev snabbt överfulla och ca. 800 i kö gjorde att jag bytte server. När man spelade själv så blev det att man var tvungen att skaffa online kompisar och dom tog platsen som RL polare. Först hade jag som mål att bli lvl 60. Efter det så var det att fixa fullt Tier 0 set (Wildheart). Det tar längre tid än att få fullt epic set kan jag medela. Så jag slutade spela och gick tillbaka till Tibia i några månader. Sen fastnade jag i skiten igen och då blev mitt mål att skaffa fullt Tier 1 set (cenarion). När det gick vägen så var mitt och guildens mål att döda Ragnaros och det gick som sagt som det gick och han dog. Då blev det atomatiskt att man fick blodad tand och ville börja köra BWL. Och då blev målet att döda Nefarian. Han gick ner för någon månad sen snart och när det väl hände så var det inte många mål att fylla. Fullt Tier 2 (Stormrage) skulle ju vara kul att ha men jag har börjat tröttna på spelet och vill egentligen spela längre. Dock så har jag precis betalt för 3 månader till och det känns tråkigt att slänga dom 400:- i sjön. Iofs, så kan man få ganska mycket pengar om man säljer sitt account men det känns fel att sälja allt man har kämpat för så här länge. Och det är alltid bra att ha ett account om man nångång vill logga in och chatta med sina polare ibland.

Men som sagt, blizzard vet hur dom ska hålla kvar sina kunder och dom läggar alltid in nya saker i spelet. Nu är det AQ som väntar på dörrkarmen och jag vill verkligen uppleva denna nya och coola instance men jag vill också verkligen inte uppleva den eftersom det skulle betyda flera månader av raider igen och då har jag fram till Burning Legion som kommer nångång i sommar om jag tror blizzard rätt.

Allt var bättre förr. Innan jag började spela Diablo 2 online runt 2001. Innan jag gick över till Tibia 2003 och sedan WoW som jag började spela på release dagen den 11 februari 2005.

På den tiden spelade man singleplayer spel och klarade ut dom på någon vecka. Sen var man tillbaka med sina polare och gjorde allt som man gjorde på den tiden. Var ute sent på kvällarna och bara ugglade på stan. Fest varje helg och annat myspys. Minns knappt när jag var på fest senast och ännu lägre sen jag bara var ute och chillade med polarna och typ satt och snackade om livet på skolgården när man satt och sög på en cigg på en gunga eller var ute och körde moppe till sent in på natten.

:D

Wow, hur fan orkar man skriva allt detta. Ingen som bryr sig egentligen. Men men, aldrig vart väldans intresserad av fotboll som alla mina polare som typ kan alla namn på alla fortbollsspelare och kan rabbla upp alla namn i sömnen. Det var antagligen också en anledning till att jag helldre sitter vid datorn och lirar ett skönt spel än att kolla på en fotbollsmatch där jag knappt kan reglerna. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...