Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Do me! Do me! Efter som jag också behöver pengar till epic. :huh:

Jag är lvl 60 dwarf hunter. Kom nu gärna med något bra.  >_<

En av mina favoritställen är Burning Steppes, Terror Wing Path...östra delen av BS.

Där finns lvl 52-54 elite dragonkins (Dragonspawn/Wyrmkin)...lätta att döda som hunter.

Varje mob droppar 5-22 silver, ibland får man trashdrops som är värt nån guld+ diverse gröna items. Men stället är så mycket bättre om du är skinner. Massa Rugged Leather, en del Thick Leather samt Worn och Black Dragonscale som har fint värde på AH.

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Ragnaros brukar de iaf alltid gå att grinda där.. Sida vid sida o hjälpa varandra.. Men sen kommer de nån jävel som dödar någon och då blir de krig >_<

Haha jag är jo alliance så kvittar mig men det är för många av dem. Sen brukar det komma en "uber horde gank team" som de kallar sig och springer längst upp och gankar. Allt slutar med att horde dör och vi forsätter. Och Beat tack så mycket. Hade det funnits en ros här som smilley hade du fått en. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var min 14- dagars trial slut. Jag måste vara den förste som testade på spelet och inte blev helt galen i det. Visst var det kul, men inte så överdrivet kul som alla säger. Därför kommer jag inte köpa spelet. Känns som att om man betalar 120:- i månaden är man tvungen att spela någorlunda mycket för att få valuta för pengarna. Jag kommer spela SilkRoad och MapleStory istället. Men, jag kommer också lira WoW på en privat server ett tag, vem vet, kanske blir jag såpass galen i det då att jag köper det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var min 14- dagars trial slut. Jag måste vara den förste som testade på spelet och inte blev helt galen i det. Visst var det kul, men inte så överdrivet kul som alla säger. Därför kommer jag inte köpa spelet. Känns som att om man betalar 120:- i månaden är man tvungen att spela någorlunda mycket för att få valuta för pengarna. Jag kommer spela SilkRoad och MapleStory istället. Men, jag kommer också lira WoW på en privat server ett tag, vem vet, kanske blir jag såpass galen i det då att jag köper det?

Usch död åt piratservrar :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch död åt piratservrar :ermm:

Lite lamt, jag vet. Men, vafan, om man nu betalar 120:- i månaden så måste man ju faktiskt spela hyfsat mycket. Och hittils är jag inte så sugen, tror jag spelade fem gånger totalt på fjorton dagar. Men jag har talat med morsan, hon ar sagt att vi kan köpa det. Jag ska bara bli beroende först. Mohah. Vad dumt det låter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite lamt, jag vet. Men, vafan, om man nu betalar 120:- i månaden så måste man ju faktiskt spela hyfsat mycket. Och hittils är jag inte så sugen, tror jag spelade fem gånger totalt på fjorton dagar. Men jag har talat med morsan, hon ar sagt att vi kan köpa det. Jag ska bara bli beroende först. Mohah. Vad dumt det låter.

Kör inte på privat servrar x) det är mycket lagg, inga spelare och servrarna krachar flera gånger om dagen x)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...