Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Arghh allt detta snack har fått mig att börja spela WoW igen, funderar på att återuppta min brorsas konto igen, men jag har inte kredit kort och tänkte köpa gamecards istället men jag måste fråga en sak

Tjänar jag på att köpa gamecards istället för att betala med kredit på nått sätt? >_<

Nackdelen är ju som sagt att det är dyrare, men det är ingen stor skillnad om du tex skulle köra med 1 månads betalning på kreditkortet. Priset blir då ungefär detsamma per månad.

Fördelen är att du alltid vet exakt hur mycket det kostar, då priserna för kreditkorten står i euro.

När jag använde farsans kreditkort blev det ibland lite svårt att veta hur mycket pengar han skulle ha hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vill säga obalanserade. Och med det menar man att dom inte är i samma klass som de andra klasserna. Många pekar idag på att Shamans är för bra, och bör, så att säga, nerfas.

Personligen som Rogue så är det inte Shamans jag har mest problem med, utan Warlocks. NERF!!!

Äh skojar du? Inte för att jag har mycket erfarenhet men i World of Roguecraft säger dom tvärtom..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...